LadyInRed Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Vi hadde tenkt å bestille på dette hotellet http://www.choicehotels.dk/html/page.jsp?p...DA&catcode=null Noen som vet om dette er sentralt? Er ikke så kjent der,og trodde det lå like ved Nyhavn.....eller tar jeg feil? Evnt andre hotelltips mottas med takk, men er studenter så har ikke råd til hotell som koster flesk
Gjest feriegjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Jeg vet ikke noe om det hotellet du nevner, men kan anbefale Hotel Guldsmeden, Carlton i Vesterbrogade. Koselig hotell med deilig frokost og super service. http://www.hotelguldsmeden.dk/
Brunhilde Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tror ikke Hotel Guldsmeden kommer under kategorien "billig"...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Vi hadde tenkt å bestille på dette hotellet http://www.choicehotels.dk/html/page.jsp?p...DA&catcode=null Noen som vet om dette er sentralt? Er ikke så kjent der,og trodde det lå like ved Nyhavn.....eller tar jeg feil? Evnt andre hotelltips mottas med takk, men er studenter så har ikke råd til hotell som koster flesk ← Jeg vet hvilket hotell det er, og det ligger relativt nærmt Nyhavn - 15-20 minutters spasertur gjennom noen gater som har masse antikviteter, men som er smale og utrivelige. Det ligger også rett over gaten til Østerport station, som er ett stopp fra Nørreport som er sentrumsstoppet. Endret 25. mai 2006 av *Snart medlem*
LadyInRed Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2006 15-20 min til nyhavn ble litt usentralt, så vi endte opp med et annet hotell på nyhavn som heter Hotell Opera, håper det er bra
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Hotell Opera overnatter vi på hver gang vi er i Køben(som er ofte), lite, koselig og i engelsk stil. Små rom (men det er jo ikke der man er mest), men veldig sentralt og hyggelig! Om jeg kan anbefale en resturant med det samme, så prøv cafe Victor! god tur til København!!
silkestrå Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 Vi hadde tenkt å bestille på dette hotellet http://www.choicehotels.dk/html/page.jsp?p...DA&catcode=null Noen som vet om dette er sentralt? Er ikke så kjent der,og trodde det lå like ved Nyhavn.....eller tar jeg feil? Evnt andre hotelltips mottas med takk, men er studenter så har ikke råd til hotell som koster flesk ← Vi bodde på dette hotellet for noen år siden. Helt grei standard, men dessverre ligger hotellet langs jernbanelinjen, så det var fryktelig mye støy der på nattestid. Beliggenheten er i grunnen fin, - nær sjøen, parkanlegg og Den lille havfrue, men som andre her inne sier, litt langt fra sentrum.
LadyInRed Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2006 Vi bodde på dette hotellet for noen år siden. Helt grei standard, men dessverre ligger hotellet langs jernbanelinjen, så det var fryktelig mye støy der på nattestid. Beliggenheten er i grunnen fin, - nær sjøen, parkanlegg og Den lille havfrue, men som andre her inne sier, litt langt fra sentrum. ← Jeg lest "guest reviews" over hotellet ja, og det stod at det var mye bråk fra jernbanen. Hotell Opera fikk imidlertid god omtale, så er glad vi bestilte der. Gleder meg virkelig til køben, lenge siden sist og det er virkelig min favorittby
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 Ser dere har bestillt hotell, men her er noen tips til en annen gang: Det nye Danhostellet (moderne design-vandrerhjem, sentralt og billig), Cab-Inn kjeden (rent og billing, men trange rom), DGI-byen (flott og sentralt), Hotel St.Petri (dyrt og deilig!)
LadyInRed Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2006 Ser dere har bestillt hotell, men her er noen tips til en annen gang: Det nye Danhostellet (moderne design-vandrerhjem, sentralt og billig), Cab-Inn kjeden (rent og billing, men trange rom), DGI-byen (flott og sentralt), Hotel St.Petri (dyrt og deilig!) ← vi vurderte DGI-byen, men hadde lyst å bo ved nyhavn denne gang. Har ikke bodd ved DGI-byen før, men har hørt at man får gratis adgang til spa avdelingen som skal være bra. Så reiser nok dit en annen gang
Vela Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Uff, jeg likte ikke Cab-inn hotellene, like trange rom som en båtlugar (Cabin..)
LadyInRed Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2006 Ser dere har bestillt hotell, men her er noen tips til en annen gang: Det nye Danhostellet (moderne design-vandrerhjem, sentralt og billig), Cab-Inn kjeden (rent og billing, men trange rom), DGI-byen (flott og sentralt), Hotel St.Petri (dyrt og deilig!) ← Jeg lurer på en ting ang det nye danhostellet: er det sånn rom uten dyner, altså at man må ha med sovepose? Har aldri bodd på hostell før så jeg har ikke peil på sånt. Jeg fryktet nemlig at det var slik, så vi bestilte et annet sted. Men siden jeg har hørt mye bra om danhostellet, drar vi kanskje dit neste gang-hvis det er dyner på rommene (med sengtøy) vel og merke Ang CAB-Inn har jeg hørt delte meninger; enten elsker man det eller så hater man det. Jeg ville nok ikke dratt dit med kjæresten min (fordi man bor i køy og ikke dobbeltseng), men skulle jeg dra med en venninne er det mulig vi bor der pga er sentralt, bra og billig.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 Det er dyner på Danhostellet, og så leier man dynetrekk/laken/putevar, evt. tar med lakenpose selv.
Hottentotten Skrevet 18. juni 2006 #16 Skrevet 18. juni 2006 Vi skal bo på et hotell som heter The Square. Det koster litt mere, men vi synes det er verdt det. Det ligger på Rådhusplassen, så det er bare å tusle rett inn til handlegatene og tivoliet. Dessuten er det nærme sentralbanestasjonen. Vi har også bodd på hotellet før, og hadde ingen klager da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå