Gjest d'Arc Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 David Beckham (fordi han er dummere enn meg).
Gjest Piper Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Hvordan kan man egentlig gifte seg, med en eprson man ikke kjenner? Greit nok at enkelte personer kan være stilige og så, men å gå til det skrittet å si at man vil gifte seg med personen, er vel litt drøyt, eller? Jadda, ødelagte vel hele tråden nå, men jeg bare lurte liksom
Gjest Embla s Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Hva med deg da, Evelina? Vil du gifte deg med JW? Hvis så kunne jeg giftet meg med Morrissey også kunne du og jeg dratt på shopping og sett såpe-tv og spist is mens gutta kunne.... sunget for oss!
Gjest Embla s Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Hvordan kan man egentlig gifte seg, med en eprson man ikke kjenner? Greit nok at enkelte personer kan være stilige og så, men å gå til det skrittet å si at man vil gifte seg med personen, er vel litt drøyt, eller? Jadda, ødelagte vel hele tråden nå, men jeg bare lurte liksom ← Pfhø, er man stilig nok på utsiden er det da ett fett hvordan innsiden er Jeg tror jeg ville giftet meg med rørleggern i Frustrerte Fruer jeg. Greit med en som kan fikse praktiske ting i huset og som er kjekk og litt mystisk samtidig
Gjest Miloine Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Hvordan kan man egentlig gifte seg, med en eprson man ikke kjenner? Jadda, ødelagte vel hele tråden nå, men jeg bare lurte liksom ← Vel, når du sier det sånn så! Da vil jeg gifte meg med Dennis Storøy, for han kjenner jeg faktisk så det så Piper Endret 25. mai 2006 av Miloine
Gjest Piper Skrevet 25. mai 2006 #12 Skrevet 25. mai 2006 Vel, når du sier det sånn så! Da vil jeg gifte meg med Dennis Storøy, for han kjenner jeg faktisk så det så Piper ← Håper dere blir lykkelig
Gjest Piper Skrevet 25. mai 2006 #13 Skrevet 25. mai 2006 Pfhø, er man stilig nok på utsiden er det da ett fett hvordan innsiden er Jeg tror jeg ville giftet meg med rørleggern i Frustrerte Fruer jeg. Greit med en som kan fikse praktiske ting i huset og som er kjekk og litt mystisk samtidig ← Sikker på at han er like praktisk i virkeligheten? Kan jo være han ikke kan noe i virkeligheten :grine2:
Gjest Miloine Skrevet 25. mai 2006 #14 Skrevet 25. mai 2006 Håper dere blir lykkelig ← håper det om han vil, men han er kammeratene til samboer så tror nok ikke det er aktuelt Sikker på at han er like praktisk i virkeligheten? Kan jo være han ikke kan noe i virkeligheten :grine2: ← Han kan nok ikke noe rørleggertinger, men han er sikkert god på å kline da det er da noe
Gjest Piper Skrevet 25. mai 2006 #15 Skrevet 25. mai 2006 Kanskje man burde teste kliningen, før man giftet seg. Bare for å være på den sikre siden liksom :grine2:
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2006 #16 Skrevet 25. mai 2006 Hva med deg da, Evelina? Vil du gifte deg med JW? Goes without saying
Gjest Miloine Skrevet 25. mai 2006 #17 Skrevet 25. mai 2006 Kanskje man burde teste kliningen, før man giftet seg. Bare for å være på den sikre siden liksom :grine2: ← Jepp det var en god ide, kliningen er det viktigste, trygghet og kjærlighet er oppskrytt
Gjest Embla s Skrevet 25. mai 2006 #18 Skrevet 25. mai 2006 Sikker på at han er like praktisk i virkeligheten? Kan jo være han ikke kan noe i virkeligheten :grine2: ← :klø: virkeligheten? Hva mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå