Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å bo i nærheten av Eiffeltårnet (kanskje her http://www.france.com/hotels/hotel.cfm?hot...=yes#room10335). Skal ta tog videre fra Paris fra station Gare du Nord tidlig om morgenen så er avhengig av at det går raskt og enkelt å komme seg til denne togstasjonen fra hotellet. Tror det er ca 5 km dit.

Noen som er kjent og vet noe om dette? Hvor dyrt er det evt. med taxi i Paris og er det vanskelig å få tak i taxi der?

Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Regn med ca 100 kroner i taxi

Det var ikek vanskelig å få tak i taxi, men er du usikker kan du (hotellet) bestille en bil litt tidligere enn nødvendig.

Vi tok metroen hele tiden, foruten til og fra hotellet. Hadde ikek ville prøvd meg med bagasjen på den

Skrevet

Vi kom fra Paris i natt, og bodde like ved Eiffeltårnet. Vi tok toget fra flyplassen til byen, og metro til hotellet. Det var ikke noe problem med bagasje, men vi hadde ikke mer enn en koffert hver. Har du mer byr det kanskje på større problemer, men det går greit.

De aller fleste hoteller kan ordne transport til flyplassen for dere, det er bare å si ifra på forhånd det. Bare pass på å avtale en pris på forhånd, slik at dere slipper overraskelser på den kanten.

Skrevet

Takk for fine svar! Vi kommer nok bare til å ha en liten koffert hver (evt en liten veske også jeg da) så det går vel greit med metro da evt.

Ithaca: får jeg spørre hvilket hotell du bodde på?

Kjenner du til hotellet jeg foreslo i det første innlegget mitt?

Takk igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...