Sairalindë Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Nå er jeg skikkelig sur på meg selv, igjen.... Var så godt i gang med slankingen, og har klart å holde meg unna min store last sjokolade og potetgull lenge. I går var vi en gjeng jenter/damer som hadde en hyggelig fest sammen, og da var det jo både de ene og det andre på bordet. Hadde jeg bare klart å ta litt så, men det gjorde jeg selvsagt ikke. Når jeg kom hjem klarte jeg ikke å stoppe da heller. Jeg burde egentlig ikke være så hard mot meg selv, for jeg har faktisk klart å gå ned 13 kg siden nyttår. Det er ikke så ille det, men jeg vil så gjerne ikke sprekke igjen. Har gjort det så mange ganger før, og fy så mye fortere kg renner på enn av. På toppen av alt så øsregnet det igjen når jeg våknet i dag, det passet i grunnen utmerket til humøret mitt. NEI, nå må jeg jammen ta meg sammen.... Jeg kan ikke sitte her inne å syntes synd på meg selv, sola har kommet frem så nå skal jeg ta meg en laaaaaaang tur ut.
Cuba Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Denne passer vel strengt tatt ikke inne på "kultur, tv, film og litteratur" men.. Kan ikke så mye om dette, men vær litt streng med deg selv! Tror bare det er bra jeg. Ikke syns synd på deg selv og unn deg mer. Kom deg ut som du sier å nyt naturen. Bli en del av den og vær sunn! Jeg er vel kanskje ikke den rette til å si dette, er fanget i sukker-helvete selv men har bestemt meg for å sette ned foten! Skal ikke ødelegge meg selv med dette! Du har kommet så langt og bør være stolt av dette, men ikke gi opp nå! Da har jo alt vært forgjeves! Lykke til videre! Dette går nok veldig bra Endret 25. mai 2006 av Cuba
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Som Cuba sier ligger jo denne på helt feil sted - og blir sikert flyttet! MEN en dag m utskeielser gjør da ingenting kjøre deg. Jeg slanket meg i fjor somemr/høst...gikk ned 15kg...men jeg skeiet da ut innimellom. Var det fest med venninder eller selskap etc er jo det sånn av og til bare og da spiste jeg det jeg hadde lyst på. Man kan selvfølgelig ikke gjøre dette flere ganger i uka. Men skjer det en gang her og der gjør det virkelig ingenting. Du har gått ned 13kg...fokuser på alle dagene du har vært flink istedenfor den ene hvor du skeiet ut! Opp med hodet
Cuba Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Enig med Emma! Var ikke det jeg mente at man aldri bør skeie ut.. Det er nok bare bra, ellers tror jeg kanskje det er lettere å sprekke.. Om man ALDRI får noe. Man kan jo kose seg litt og.. Men bare det ikke blir for ofte ja.. Da kan det kanskje bli lett at det blir oftere og oftere.. Jeg har ikke noe erfaring fra slanking enda, men bare sier det jeg tror så ikke ta det så høytidelig!
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Sliter med det der selv også.. Er i utganspunktet slank, men prøver å gå ned litt, og spiser sunt og riktig.. Men når jeg plutselig skal få kose meg litt, klarre jeg sjelden å være måteholden. Sliter skikkelig der! spiser masse masse, og enda mer! for når jeg føst er i gang så blir det bare sånn... Vanskelig å være måteholden!
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Siste gjest - det er vel måtehold som er stikkordet ja. Da jeg slanket meg var det ikke sånn at jeg ALDRI spiste godteri og potetgull - men jeg gjorde det BARE på lørdag. Og istedenfor å spise hele potetgullposen spiste jeg kanskje 100g og en liten sjokoladebit. Gikk ned masse selvom jeg koste meg på lørdager.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 I morgen er en ny dag! En sprekk er en sprekk, og det er ikke det du spiser en gang innimellom som bestemmer vekten eller kroppsformen din, det er det du spiser hver dag!
Gjest camillo Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Den dagen har INGENTING å si! Det beste ved dette er at det er sant. Så lenge du holder deg til et bra kosthold på hverdagene, vil en slik ''utskeielse'' ikke ha noen innvirkning. Glem dette du, og ha god samvittighet for alt du spiste. Riktig kosthold skal være positivt, ikke noe man går rundt med dårlig samvittighet for. Du er jo knallflink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå