RaGnA Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! Noen som har peiling på Carvingski, og kan anbefale noe. Gi meg noen kjøpetips. Må ha nye ski til Påske...HASTER. Kan fortelle at jeg ikke er nybegynner, har stått på ski i 15 år. (slalom) Og vil komme til å bruke skiene, iallefall 1 gang i uka, i sesongen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Versace Skrevet 19. mars 2002 #2 Del Skrevet 19. mars 2002 Kjøp Salemon F9 mener jeg dem heter, dem er isblå av farge og har en is syl som renner nedover skien. Dem er ikke 100% carving ski, men er du god kan jeg anbefale deg dem. Jeg har gjort mye villt med dem, dem er sterke og solide. Kjøpe også salemon bindinger til dem. Og gode støvler, blir påsken knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Det heter SalOmon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 So f¤¤kinh what, people know what the case about. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå