Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har alltid lange perioder med eggløsningsslim, ca en uke. Det er nokså likt i konsistens og mengde(mye!!) hele denne perioden. Noen som vet når det er mest naturlig at selve eggløsningen finner sted? Jeg har aldri testet, lurer på om noen av dere har vært borti lignende og funnet nå EL er??
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Jeg trodde mesteparten av el-slimet var før el...? Men ikke stol på meg. Kanskje jeg har misforstått.
Cymbidium Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Vanligvis er EL på den siste dagen med EL-slim for de som har det. Men det kan også være at du opplever noe slim i etterkant av EL, det har noe med østrogennivået som ikke har gått helt ned å gjøre eller noe. Men som en tommelfingerregel, så er altså EL på siste dag med fruktbar sekret.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Tenk så heldig å ha så mye og tydelig el-slim! Har aldri, jeg...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 takk for svar! Lurer på om jeg skal teste neste el-slimperiode for å være helt sikker... Ja, det er greit å ha en del slim slik at man vet sånn ca når el finner sted (men det blir fort travelt og litt "stress" når man er prøvere, spesielt når perioden varer så lenge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå