Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #1 Del Skrevet 8. desember 2002 æ e stolt over å værra hækta av Passions. d e dritt kult. aill i klassen unntatt mæ å m*** å et par t hate Passions. Æ syns at d ska bli bare fantastisk ferr aill untatt a Gwen å Rebekca Hotchkiss. :evil: Dæm e bare ut ætter Crane-navne å makta. Theresa som virkeli ælske Ethan bør allti ha hainn. D som kjæm t å sje e at Julian Crane får barn m Theresa så finn Ethan d ut å gifte sæ m a Gwen.. *dritt* æ ælske passions å kjæm alti t å føll m på d så læng d går på tv. koz å klæm Christina Deler av innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å identifisere seg selv og andre med fullt navn her på forumet. Orakel - moderator ]http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 8. desember 2002 #2 Del Skrevet 8. desember 2002 Eh.. javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Passions er en helt standard ubrukelig seire.....men jeg ser på stort sett hver dag :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 9. desember 2002 #4 Del Skrevet 9. desember 2002 Passions e en kjempe dårlig serie! Men jeg ser og på den nesten hver dag... :oops: Hvorfor vet jeg ikke.... Men å si at jeg ville savnet den om den forsvant er nok helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 10. desember 2002 #5 Del Skrevet 10. desember 2002 Ehhh, Passions, kult? Nææh, jeg synes ikke det. Ja, jeg innrømmer det, jeg så på det før :oops: men nu klarer jeg med GODT uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg som trodde Passions var en parodi første gang jeg så det.... Det sier sitt. Snakk om klisjeer!!! Blæh! Nei, det ble med to ganger, gitt, men for all del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 11. februar 2003 #7 Del Skrevet 11. februar 2003 Syns det er en ganske spesiell serie jeg da. Veldig overnaturlig og unormal. Jeg må innrømme at den er på sitt vis underholdende. Likevel første gangen jeg så det på tv tenkte jeg, er det et eventyr eller er det noe for barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. februar 2003 #8 Del Skrevet 13. februar 2003 Selv om det er en ganske teit serie, så blir det til at jeg og følger med av og til når jeg har tid :D Men synes det er en underholdende serie, må jo bare flire av de teite folkene Theresa er jo hyperaktiv da! Nei, syns det er litt for langt fra virkeligheten, så hvordan går det an å identifisere seg i serien...? Jaja, smak og behag da! :D Så Julian Crane og Theresa tar sengevalsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå