Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Skal til Oslo i helgen og trenger tips til hvor jeg kan handle meg litt fint sommertøy som passer oss som er litt frodigere enn "normalen" Vet om H&M, Kappahl, men kunne tenke meg noe litt mer "spennende"
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 I Stavangerområdet har de noe som heter Pip Stormote. Det ser ikke ut som de har det i Oslo, men kanskje du kan kikke på leverandørlista og evt google videre på leverandørnavnene. Derfra kan du finne ut hvem som forhandler dette merket i Oslo og andre steder i landet. Link til leverandører: http://www.pipstormote.no/site/maler/x/?ca...lid=4&v_meny2=4 Lykke til.
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Det ligger en butikk i Akersgt, ikke langt fra Grensen. Husker ikke hva den heter, men det er mye fint der. Men fryktelig dyrt, dessverre, så jeg har aldri kjøpt noe der...
Gjest BagLady Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Jeg var på Gunerius i går, og gikk tilfeldigvis opp i 2.et., og der har det åpnet en ny butikk. Solo tror jeg den het, og der skal de ha klær i store størrelser. Mye som så ok ut der
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Har hørt om en butik som heter SIMPLY 4 YOU som har store str. (Dvs store å store....fra 40 og oppover tror jeg....) De skal visst ha mye fint. Det er nok kanskje den butikken Hippopotamus skrev om men ikke husket navnet på...
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Har hørt om en butik som heter SIMPLY 4 YOU som har store str. (Dvs store å store....fra 40 og oppover tror jeg....) De skal visst ha mye fint. Det er nok kanskje den butikken Hippopotamus skrev om men ikke husket navnet på... ← Nei, jeg tror faktisk ikke at det var det den het. Så da er det nok flere. Kom forresten på at det ligger en butikk som heter et eller annet med Liva i på Økernsenteret.
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Ok min feil Men den ligger i dte området denne også
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Ser at det ligger en SIMPLY BY WILHELMINES i Akersgata. Kanskje den har skiftet navn?! For jeg finner ingen Simply 4 you lengere....
prinsessa Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Noa-Noa sine klær er ganske store i størrelsen, ligger i Bogstadveien. Jeg bruker str. 48 og passer klærene der. Ellers så har de også en del på Indiska på Karl Johan. Mye søte sommertopper.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Simply ligger i Akersgata. Viv T-bane stasjonen Mye fint, men selvsagt litt dyrere enn H&M Så har du Big Lady i skippergata. Rett ved Karl Johans Gate. Der kan du finne endel klær, men du må leite litt. Liva på Økern senter har endel fine klær. Ta Stovnerbanen til Økern stasjon. Men den beste butikken etter min mening er en ny på Lørenskog Triaden storsenter. Zizzi. Masse lekre kule klær, med omtrent samme pris som H&M bare at klærne sitter utrolig mye bedre på. For å komme deg til Lørenskog, må du ta toget til Lillestrøm (11 minutter fra Oslo) og en taxi, eller du kan ta tog til Lørenskog stasjon (25 minutter fra Oslo) og derfra ta en drosje. Tipper det koster ca 100 kr. Har du bil sjøl, så er det jo selvsagt mye lettere. Men jeg anbefaler en tur til Lørenskog.
Gjest Pet Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 For å komme deg til Lørenskog, må du ta toget til Lillestrøm (11 minutter fra Oslo) og en taxi, eller du kan ta tog til Lørenskog stasjon (25 minutter fra Oslo) og derfra ta en drosje. Tipper det koster ca 100 kr. Har du bil sjøl, så er det jo selvsagt mye lettere. Men jeg anbefaler en tur til Lørenskog. ← Buss 414 går direkte fra bussterminalen i Oslo til Triaden.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #12 Skrevet 26. mai 2006 Ja, der ser du. Jeg kjører bare bil jeg skjønner du, derfor har jeg ikke snøring på de bussgreiene
Gjest Elfrida Skrevet 26. mai 2006 #13 Skrevet 26. mai 2006 Gerds Stor Mote i Bogstadveien 1. Ikke så stilig navn, men utvalget er bra. Litt dyrt. http://www.stormote.as
LilleBille Skrevet 26. mai 2006 #14 Skrevet 26. mai 2006 Boutique du Nim (el. noe sånt) ligger i 2. etg. i Glassmagasinet - har mye fint fra bl.a. Rie.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #15 Skrevet 26. mai 2006 Jeg var på Gunerius i går, og gikk tilfeldigvis opp i 2.et., og der har det åpnet en ny butikk. Solo tror jeg den het, og der skal de ha klær i store størrelser. Mye som så ok ut der ← Men den beste butikken etter min mening er en ny på Lørenskog Triaden storsenter. Zizzi. Masse lekre kule klær, med omtrent samme pris som H&M bare at klærne sitter utrolig mye bedre på. ← Jeg var innom Solo i dag som som sagt ligger i 2. etg. på Gunerius. De fører også mange klær fra Zizzi, pluss noen andre merker som jeg ikke husker navnet på i farten. Utvalget var ok, klærene var av god kvalitet, og prisene var kanskje litt over H&M. Lindex osv. Men jeg synes det er verdt det. Bare det å få en butikk der man ikke føler seg som en skamfull elefant som har fått tildelt et lite hjørne av butikken, men kan se på hele sortimentet er verdt litt ekstra penger synes jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå