Freyja Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Nå er fødselen i gang. Pus ligger inne i en liten "hule" under sofaen og maler. Ønsk oss lykke til! *gleder meg*
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2006 Men hun har jo hatt småveer i flere timer allerede... Pleier det virkelig å ta så lang tid? hmmm... Hun har i alle fall veer. Virker som om hun har det greit.
Brunhilde Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Det kan ta ganske lang tid, ja. Det kan ta ganske lang til mellom hver kattunge også. Lykke til!
Dru Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Så lenge hun ser ut til å ha det bra, så er det ingenting å bekymre seg for. Kattene våre har ofte hatt veer i flere timer før det endelig skjedde noe.
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2006 okei... *bekymret mamma* Jeg har måttet tett diverse åpninger rundt om i leiligheten, men hulen under sofaen kunne hun få - så lenge. Hun har litt vondt, tror jeg. Men hun begynner å male når jeg ser til henne. *bekymret mamma*
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2006 to er født *stolt bestemor* En til kommer nå! *løpe*
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2006 Har tatt bilder Legger dem vel ut etterhvert. Tre stykker!! Nr1: sort og hvit Nr2: rødbrun Nr3: sort og hvit
Gjest Miloine Skrevet 25. mai 2006 #13 Skrevet 25. mai 2006 (endret) så koselig og spennende, kan du kalle den ene opp etter Miloine Neida (godt hun ikke sprakk som du var så redd for i en annen tråd ) Endret 25. mai 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #15 Skrevet 25. mai 2006 Miloine: Ja, jeg var redd på slutten. Hun SÅ virkelig ut som en fotball med ben på! Da ble det fire små. Jeg føler meg nesten litt snytt - så svær som hun var, trodde jeg det ville bli dobbelt så mange. Men fire var jo det jeg håpet på. Men nå som de er tørre, har fargene kommet bedre fram: Nr1 - sort og hvit Nr2 - rødlig beige Nr3 - grå og hvit Nr4 - rødbrun Ingen av dem ligner på mammaen sin... Nå har hun fått både kattemelk og boksemat og tørrfor på senga, og hun spiser og spiser og spiser. Hun har jo nesten ikke spist på flere dager. Åh, de er så skjønne! *løpe for å legge ut bilder*
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #18 Skrevet 25. mai 2006 Pusefamilien Den sorte og hvite ligger under forbenet til mammaen sin... De er så nydelige!!
Freyja Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #20 Skrevet 25. mai 2006 Lagt ut bilde nå. Inne på galleriet Link i det forrige innlegget mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå