Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Kom over en nettside som handler om hunder, denne nettsiden har ett hundeforum, ikke helt av de største kanskje... Men jeg la merke til at det er nesten 95% kvinner som er registert på denne siden.. Har ikke gutta hund eller? Du finner nettsiden her http://www.hundeprat.no
Cherie Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Tror ikke gutter/menn har så stort behov for å diskutere hund. Jeg vet i alle fall at min gubbe enten bruker news (no.alt.hunder) eller googler om det er noe spesifikt han lurer på. I tillegg er det vel en gangske ny side som det bl.a er blitt reklamert for her inne på forumet.
celice Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Er ikke det typisk da....? Kvinner vil gjerne diskutere, dele erfaringer, skravle og fortelle, de fleste menn har vel ikke det samme behovet. Det heter jo KVINNEguiden....
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 På sidene for den rasen jeg har er det mange menn. Men det er en jakthund da, kanskje derfor...
Gjest Gjest_Tutta_* Skrevet 2. juni 2006 #6 Skrevet 2. juni 2006 Har ikke menn interesse for dyr/hunder? Jo, det tror jeg nok de har, de diskuterer jo alt annet, spesielt hardware/pc ting, så hvorfor ikke hunder eller dyr? De tror de blir sett på som "femi" hvis diskuterer andre ting enn pc, kanskje?
Gjest Varg-Menja Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Er ikke det typisk da....? Kvinner vil gjerne diskutere, dele erfaringer, skravle og fortelle, de fleste menn har vel ikke det samme behovet. ← Enig her, menn er bare ikke like opptatt av å diskutere ting i det vide og brede med fremmede på internett. Dersom de først lurer på noe har de en tendens til å spørre folk de kjenner i virkeligheten, og som de stoler på. Samme ser du feks på barn og familieforum, som også blir dominert av kvinner, selv om det nødvendigvis er like mange menn som har barn.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Jeg er mye på fuglehunder.no og der er det overtall av menn
Gjest Hilde79 Skrevet 5. juni 2006 #9 Skrevet 5. juni 2006 Har vært endel på hundeprat, og det er forholdsvis nystartet, gutta pleier å komme etterhvert Det er i hvertfall slik på www.hundesonen.no Var med der neten fra starten og i begynnelsen var det nesten bare jenter. Nå er det mange flere gutter der. Flotte forum forresten!!! Enormt mange kunnskapsrike folk med masse erfaring. Lært mye der!!
Gjest Voffsa Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Hei! Jeg har også bare gode erfaringer med www.hundesonen.no. Mest jenter der også, men mange gutter. De er veldig dyktige de som driver det, og flinke moderatorer. Voffsa!
Gjest Hundemann Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 Det Hundeprat så jo rimelig stille ut da? Er det derfor du spammer alle forum for og få medlemmer? Foretrekker de gamle gode hundeforumene som Hundesonen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå