Gå til innhold

5 1/2 og flau over kos i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sønnen min var rundt 5 1/2 gikk det opp for meg at han syns det var pinlig å gi hadet-kos til meg om morgenen i barnehagen dersom noen av vennene hans så det. Da måtte vi utenfor døra alene, eller bak en jakke i et hjørne. da kunne jeg få en klem. hmmm... den lille vennen altså.. Han er veeeeeeeldig glad i kos og klem og suss og være nær når vi er hjemme, eller steder hvor han ikke treffer vennene sine.

Var det omtrent på denne tiden dere oppdaget det med deres barn? Jeg kan ikke huske at det samme skjedde med datteren min. Kanskje det er tøff-gutt-syndromet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg lurer på om det er eldst-i-barnehagen-syndromet han har fått? Kanskje det er ok når han begynner på skolen?

Gjest Gjest
Skrevet

min datter på ni er akkurat begynt å avise mine klemmer i nærheten av vennene sine...mens min sønn derimot har INGEN problemer med det..og han er 11..han elsker kos,han...he he :ler:

Skrevet

I kveld sa han : mamma, du er sånn skikkelig supervakker... (sånne ting sier han alltid etter at han har lagt seg. Masse komplimenter og kjærlighetserklæringer) Og så sa han : kan ikke du hente meg inn i din seng når du skal legge deg? Han liker å komme i vår seng i løpet av natta dersom han våkner. Men i kveld ville han altså bli hentet... hm.. Han er glad i mamma ja, men vil nå være litt stor og tøff også iblant vennene. Men det er nå greit det. Uansett er han verdens beste.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er helt vanlig. Flere av de store guttene (og noen jenter) i barnehagen som begynner å bli for store til klem og kos, ikke bare fra foreldrene, men også fra vi voksne i barnehagen. Hører ofte fra foreldrene at de er veldig kosete hjemme, så det er nok at gutten din har kommet i alderen: Flaut å få kos foran vennene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Min datter på tolv nekter å gå ved siden av meg på kjøpesentre nå....... *ler*

Lenge siden hun gikk og leide mamma, ja. Lillemann på åtte kan fremdeles gå ved siden av meg, men leie er uaktuellt gitt. Kos får jeg bare når ingen ser på....... :ler:

Skrevet

gutten min var 5 år da han ikke ille ha hade-kos lenger,

så andre så det.

Denkosen fikk jeg hjemme ,

før vi gikk.

Da han var 7 år,

ville han ikke lenger leie meg his andre så det,

og når vi gikk til skolen, slapp han hånden min før vi såskolen, når vi så kom til skolen læftet han hånden og ropte "hadet muttern".

Men han er en veldig kosete gutt, og elsker å kose og klemme på mamman sin.

Han er nå 8 år.

Jenta mi på samme alder, koser og klenger ennå.

Ceca ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...