Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #1 Skrevet 8. desember 2002 hei er det noen her inne som kunne tenke seg å hjelpe meg? jeg mangler en siste julegave, vet hva det er men ikke hvor jeg får kjøpt det! selv bor jeg i oslo og håper det ligger i nærheten. det jeg skal ha er overtrekk til motorsykkelstøvler og motorsykkel hansker. altså et vanntett antrekk til å legge over på sko og hansker slik at man ikke blir våt hvis man kjører motorsykkel og det regner! hjelp!
RoadQueen Skrevet 8. desember 2002 #2 Skrevet 8. desember 2002 Større MC-forretninger med et noenlunde utvalg av tilbehør fører overtrekks regnhansker og sko. No problem. Ta bare for deg gule sider - ring evt forretningen eog spør hva de har.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #3 Skrevet 8. desember 2002 noen som vet om noen slike foretninger?
Mirella Skrevet 8. desember 2002 #4 Skrevet 8. desember 2002 Jeg bor ikke i oslo, men er sikker på at det finnes forhandlere der!! Søk på gule sider f.eks. etter mc-rekvista... eller: se på denne siden med mange linker: http://www.startsiden.no/okonomi_og_naring...r_og_rekvisita/ Her er det meste til motorsykkel og kjøreutstyr!!
Thia Skrevet 8. desember 2002 #5 Skrevet 8. desember 2002 Hei på deg! Prøv på Jeco på Ensjø! De har ihvertfall mye sånt der. :blunke: Hilsen Thia
*Lisa* Skrevet 10. desember 2002 #6 Skrevet 10. desember 2002 Prøv på MCOslo. www.mcoslo.no De har ganske godt utvalg i bekledning, men ikke alt ligger på nett, så stikk innom eller ring dem og hør hva de har. De fleste mcbutikkene ligger i samme område, søk på www.gulesider.no og se på kartet hvis du ikke er så kjent..... *Lisa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå