Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

Gjest Butterflyyy
Skrevet

Hello folkens,

Vil så gjerne prøve analsex, men er redd for at det er smertefullt og skadelig? Kommer det dessuten noe ut av den utgangen mens man gjør det? Er så redd for at noe pinlig vil skje... Kan dere dele erfaringer med meg.. Setter stor pris på det.. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke umulig at det blir litt "skittent", men da skal du ha uflaks. Vanligvis går det veldig greit, men prøv å unngå analsex rett etter du har vært å gjort nummer 2, eller hvis du merker at du må det snart.

Bruk masse glidemiddel, og gå sakte frem! Da skal det hverken være vondt eller skadelig, men vær tålmodig! Selv om dere har avtalt å gjøre det en kveld, stopp hvis det gjør veldig vondt eller du ikke vil mer. Du har ikke forpliktet deg til noe!

Og bruk kondom, det er viktig! Ellers kan det komme bakterier over.

Stimuler gjerne klitoris samtidig, blir bedre for henne da.

Lykke til - og da det langsomt!

Gjest splæsj
Skrevet

Ikke smertefult, men det kjennes hele tiden som om man må drite.

Har ikke erfart at det har kommet noe avføring, men det er jo ikke umulig at det kunne skje.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja man må vel bruke kondom.. hvis man har samleie igjen etterpå, så kan man jo ikke gå rett fra det ene til det andre liksom:) ? Bør man være skikkelig kåt først? Jeg blir veldig opphisset med finger'n der, men penis er jo ganske mye større :) og elskeren min er velutstyrt :) Likte dere det første gangen? Eller må det prøves flere ganger? Litt spent jeg - håper ikke det gjør vondt :)

Skrevet

Dette har jeg prøvd med tre damer og ser ikke helt poenget fra mannens ståsted. Greit nok at det er spennende med noe nytt, men for min del blir det fort litt som å stramme en syltetøystrikk rundt penis. Den rektummuskelen er fryktelig sterk og hvis hun strammer den (ubevisst?) kan det bli i meste laget.

Pass på at dere er tålmodige og bruker nok glidemiddel, samt at hun er avslappet.

Det kan sikkert være en fordel om at du informerer han om at den kan komme til å bli skitten. Han burde jo være klar over dette, men da kan han i hvert fall ikke klage etterpå.

Husk også at en tissetass som har vært der inne ikke uten videre kan gå på besøk andre steder uten å ha vasket seg eller tatt av/på seg regntøyet først.

Lykke til!

Gjest Gjest_Andrè_*
Skrevet

Analsex kan være både vondt, og utrolig deilig! Jeg og dama er begge helt ville etter analsex, så vi har det nesten hver dag på en eller annen måte. Ikke hver dag at jeg knuller henne, men hver gang er det både fingre og tunge som blir benyttet..... Sikkert litt for de viderekomne det med rumpeslikking, men det må sies at hun/vi er uhyre nøye med renslighet. Så når det er tunge med i leken, så er det etter at hun har rengjort rumpen etter alle kunstens regler. Tungen benyttes som forspill, etter at fingrene har kommet i bruk,så er tungeleken over for våres del....

God tid, masse glidemiddel, og gjerne en bedøvende krem. Anal Eaze fås kjøpt på kondomeriet, anbefales på det sterkeste!! Det gjør at det "lille vonde" som ofte kjennes når man begynner, er helt borte. Det bedøver kun huden slik at det ikke føles sårt, ellers så kjenner man alt!! :-)

PS. Ikke få anal Eaze på tunge eller lepper, for da får du følelsen av å ha vært på tannlegebesøk m/bedøvelse!!!! Selv-erfart!! hehe.

Begynn forsiktig med en finger, eller en liten vibrator, prøv dere frem. Når det kjennes godt ut, prøv gjerne med en finger til, eller litt større leketøy. På denne måten vil muskulaturen i rumpa få tid til å slappe av! Husk å etterfylle med glidemiddel, det blir aldri for mye!! :-)

Når man føler seg klar for å ta steget videre, er det viktig og bruke god tid, og være forsiktig med inntrengningen. Men jo bedre og mere oppvarming man har gjort, desto lettere blir det når pikken skal inn. Herfra er det bar å ta det varsomt, og øke tempo og dybde etter hva jenta synes er komfortabelt.

Lykke til!! :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Et lite PS..... Den mannen eller kvinnen som tror at det ikke kan skje at man kan få litt "grums" på junior når man praktiserer analsex, bør revurdere sin tro.... 95 % av gangene er det helt rent, men en sjelden gang kan man se litt... Men jizzes, man har tross alt puttet den i rumpa på noen, så hva kan man forvente...?? hehe

Ikke frykt, det skjer veldig sjelden. Dessuten så kan det anbefales at jenta skyller rumpa med lunkent vann. Bruk en middels stor sprøyte( uten nål.... hehe). Resten skjønner dere sikker! :-)

Hei då!!

Gjest sjenert_fast_bruker
Skrevet

Fy fader, opplevde SKREKKSCENARIO i går :tristbla:

Jeg og typen har analsex en gang i blant....kanskje hver 3. eller 4. uke. Vi er begge veldig inneforstått med hva dette innebærer, og vi er forsiktige.

Bruker alltid en liten buttplugg før han trenger inn, og i går skjedde det.....den FORSVANT INN I MEG! Fyyyy søren det var FÆLT!

På grunn av alt glidemiddelet var det umulig å få "tak" på den med fingrene, så typen min måtte bruke en liten tang og ta tak med. Det var vondt når pluggen måtte dras baklengs ut og jeg blødde etterpå :grine: Jeg har jo ikke noe stort rumpehull heller, gjør jo som nevnt ikke dette daglig akkurat.

Denne pluggen er ikke større enn en lillefinger, og den dingsen bak som liksom skal hindre at hele greia forsvinner inn, bare bøyde seg også "svupp"!

Tror jeg skal si fra til den websiden der jeg kjøpte den, for dette var ikke mye moro! Også de som skrev at den var "fin til nybegynnere" :tristbla:

Tror det blir veldig lenge til vi har analsex igjen, og hvis det skjer skal vi i hvert fall bare bruke fingrene først.

PS jeg LOVER at dette ikke er tull

Gjest Gjest
Skrevet
Det er selvfølgelig ikke umulig at det blir litt "skittent", men da skal du ha uflaks. Vanligvis går det veldig greit, men prøv å unngå analsex rett etter du har vært å gjort nummer 2, eller hvis du merker at du må det snart.

Bruk masse glidemiddel, og gå sakte frem! Da skal det hverken være vondt eller skadelig, men vær tålmodig! Selv om dere har avtalt å gjøre det en kveld, stopp hvis det gjør veldig vondt eller du ikke vil mer. Du har ikke forpliktet deg til noe!

Og bruk kondom, det er viktig! Ellers kan det komme bakterier over.

Stimuler gjerne klitoris samtidig, blir bedre for henne da.

Lykke til - og da det langsomt!

Hva mener dere med "rett før da? hvor lenge bør det gå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...