Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Spørsmålene sier seg jo selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Det smaker helt forferdelig!! ...vet ikke hva det koster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Ren tofu smaker veldig lite, men tar til seg mye smak fra krydder og f.eks soyasaus i en wok. Du får også tofu med røkt smak og tofu som er tilsatt krydderurter. Prisen varierer, tofu er billigst i innvandrerbutikker, men generelt er tofu billig mat. Jeg bruker mye tofu, det er sunt og inneholder mye proteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Det smaker helt forferdelig!! ← Nei! Det er godt når det er tilberedt på riktig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Nei! Det er godt når det er tilberedt på riktig måte ← hva mener du er riktig måte å tilberede på? Greit med tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. mai 2006 #6 Del Skrevet 25. mai 2006 Tofu smaker mildt, og har ikke så veldig mye smak i seg selv. Men jeg synes tofu er godt å spise utilberedt likevel. Feks. i terninger i salat og i skiver på brødskiven sammen med tomat/agurk etc. Tofu finnes forresten i tre grupper En fast (firm tofu) En myk (silken tofu) og en mellomting mellom de to. SKal du bruke den i wok, gryter, salater etc. så velg den faste, for all del! De bløte egner seg best til dip eller i kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. mai 2006 #7 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg liker ikke så godt tofu, synes det smaker gummiaktig. Den røkte går an. Aner ikke noe om prisen, siden jeg aldri kjøper det. Men jeg smakte tofudeller en gang hos en kamerat. De var ganske gode, så jeg antar at med nok krydder og andre gode ting, kan resultatet bli ganske bra. Tror han brukte den røkte til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mai 2006 #8 Del Skrevet 25. mai 2006 Viskelær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #9 Del Skrevet 26. mai 2006 Viskelær ← Tror tofu er noe man må lære seg å like. Personlig har jeg ikke klart det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. mai 2006 #10 Del Skrevet 28. mai 2006 Tror tofu er noe man må lære seg å like. Personlig har jeg ikke klart det enda. ← neida, jeg likte tofu me den gang jeg smakte det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. mai 2006 #11 Del Skrevet 28. mai 2006 Hva er egentlig tofu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Singel Skrevet 28. mai 2006 #12 Del Skrevet 28. mai 2006 Tofu er koagulert soyamelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå