Gjest Bodillen Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Bare lurer - tar hun del i bleieskift, gulvvask og middagslaging, eller ligger hun stort sett på sofaen og drar seg med sportsbilaget i avisa?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Hu gjør innmari mye. Jeg har ei veldig flink kone, hun kunne faktisk ikke vært bedre. Jeg er utrolig heldig. Det er ikke den ting hun ikke gjør... ..inkludert å skrive dette innlegget.
Gjest Piper Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Hu gjør innmari mye. Jeg har ei veldig flink kone, hun kunne faktisk ikke vært bedre. Jeg er utrolig heldig. Det er ikke den ting hun ikke gjør... ..inkludert å skrive dette innlegget. ←
Gjest Bodillen Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Hu gjør innmari mye. Jeg har ei veldig flink kone, hun kunne faktisk ikke vært bedre. Jeg er utrolig heldig. Det er ikke den ting hun ikke gjør... ..inkludert å skrive dette innlegget. ← Svarte, du er heldig!! Det forbaska droget her i huset gjør ikke et arbeidsslag! Jeg vil ha likestilling!!!
Gjest stus Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Bare lurer - tar hun del i bleieskift, gulvvask og middagslaging, eller ligger hun stort sett på sofaen og drar seg med sportsbilaget i avisa? ← Først av alt vil jeg takke for at noen endelig tar tak i denne problemstillingen. I årevis har man spurt hva menn gjør, men i likestillingens navn er det på høy tid at noen snur på spørsmålet også. Hva er det egentlig konene bidrar med? Nå skal det sies at jeg ikke er gift, men jeg lever i et parforhold som holder en ekteskapelig standard, hva alt annet enn det juridiske angår. Jeg har gleden av å dele livet mitt med det beste som finnes. Mitt faste følge, det beste følget en ung herre kan ha. Men, super eller ikke super. Bidrar hun? Ja, naturligvis gjør hun det. Samtidig deler hun min begeistring for sportsbilag. (Aldri før har det vært så lett å bla forbi sporten). Vi har ingen barn, men hun er fenomenal med våre to katter. Hun er langt bedre enn meg på både vasking og støvsuging. Hva middagslaging angår er det nok som oftest jeg som står for det måltidet. Men det er en sann fornøyelse å lage mat for henne. Samtidig er hun mesterlig på frokost. Utover dette har hun også en hel del andre fortryllende egenskaper som vel ikke er relevante å gå inn på i forbindelse med denne tråden. Forøvrig er jeg overbevist om at hun ikke er representativ for den gemene kvinnelige hop. For meg er hun overlegent best. Derfor lar jeg andre snakke for seg og sine. Jeg elsker piken min, og det vi har sammen.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Bare lurer - tar hun del i bleieskift, gulvvask og middagslaging, eller ligger hun stort sett på sofaen og drar seg med sportsbilaget i avisa? ← Jeg forstår ikke. Det står i avataren din at du er kvinne. Så sier du at du har en kone?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Jeg forstår ikke. Det står i avataren din at du er kvinne. Så sier du at du har en kone? ← Kanskje hun er lesbisk?
Gjest King James Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 eller så er det en usikker mann som er kvinne og lever i en manns kropp
Gjest Bodillen Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Jeg forstår ikke. Det står i avataren din at du er kvinne. Så sier du at du har en kone? ← Der tar du nok feil, jeg har aldri sagt at jeg har noen kone...
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 Svarte, du er heldig!! Det forbaska droget her i huset gjør ikke et arbeidsslag! Jeg vil ha likestilling!!! ← Bodillen nå må jeg sladre litt her: Mannen din har tydeligvis lånt nicket ditt.
Jane How Skrevet 25. mai 2006 #12 Skrevet 25. mai 2006 Svarte, du er heldig!! Det forbaska droget her i huset gjør ikke et arbeidsslag! Jeg vil ha likestilling!!! ← Kanskje det er Bodillen selv som er det forbaska droget?
Gjest Bodillen Skrevet 25. mai 2006 #13 Skrevet 25. mai 2006 Kanskje det er Bodillen selv som er det forbaska droget? ← Du tog han!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå