Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann og falt helt fullstendig for ham... Er bare så klar for sol, sommer, :humpe: og forelskelse nå, men ser ikke så lyst ut.

Vi jobber sammen og rota endel på fester i ca ett halv år nå. Når det er bare oss to, er det helt topp, men må alltid alkohol inni bildet for at det skal skje noe.

Vi ender altså stadig opp sammen, men så går vi hver til vårt igjen og ingenting skjer før neste fest... :sur:

En periode var vi på ett par edrue dates, hvor vi prata mye, men ingenting mer skjedde. Så fortalte han meg at det var en anna dame inni bildet og at han var så forvirra at han ikke kunne holde på med noen av oss. Etter en stund endte vi opp igjen, etter en fest..

Noen av kollegene mine mener han er av den useriøse typen, men han gir absolutt ikke utrykk for det når det er bare oss to og han har fortalt meg at denne andre damen er helt ute av bildet.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... han er fullstendig klar over hvor jeg står, men jeg orker ikke være sånn dame som gnager og maser.. for jeg vet menn hater slikt.

Men er det sånn at vi kvinner skal kjempe for det vi vil ha når det kommer til menn, eller er det slik at drømmemannen skal komme av seg selv. Han skal ikke være i tvil om at det er deg han vil ha osv...

Er så forvirra i hodet nå :tristbla: Vil jo bare ha ham.. han er så perfekt for meg.. men han er vel egentlig ikke det når han ikke tar initiativ til at det skjer noe mer :sur::sur::sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet

Be han på date, ta intiativ til litt klining, holde i hånda, eller noe.

Meeen for min del hørtes han ut som for mye stess. Tror ikke jeg hadde giddet å innvolvere meg.

Skrevet

Det spørs hva du gidder det.. Hadde nok ikke orket det på den måten, for meg så hadde jeg tenkt at han kanskje ikke var så seriøs, men det vet jeg jo ikke, for jeg kjenner ham jo ikke.

Si hva du ønsker, og hør hva han ønsker, da vet du om svaret er ja eller nei.

Og da tror jeg du kaster bort mindre tid..

Gjest Chantal
Skrevet (endret)

Ville han hatt deg hadde han (og du) mest sannsynlig visst det allerede. Selvfølgelig kan følelsene komme på veien, men jeg hadde ikke orket noe med en slik type.

Alt for mye stress som andre her påpeker.

Endret av Lita_
Skrevet (endret)

Krev en seriøs samtale hvor du forteller, spør - og forventer svar.

Endret av Pilar
Gjest Neffi
Skrevet

vet han hva du føler for han (?) har han jo ballen. Derfor hadde jeg i følge det du skriver gitt f.

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet

jeg hadde en sånn en over like lang tid som du beskriver og ting skjedde på samme måte. Alkohol og fest. Og når det var edrue tilstelninger så skjedde det ikke noe.

tok initiativet til slutt til å få et forhold. Ble liksom den som måtte hale og dra det videre for å ha et forhold. Han tok aldri initiativet til å treffes.

til slutt så orket jeg ikke mer... av han!

Skrevet

Med fare for å høres veldig gammeldags ut: gjør deg kostbar! Kommer han ikke da er han ikke egentlig interessert, men ser på deg som hyggelig tidsfordriv.

Gjest Gjest
Skrevet

Mm, du risikerer å sitte igjen med barten full av postkasser når det viser seg at "du er den beste vennen hans som forstår ham såååå godt, og fortjener å være den første som får vite at han har forlovet seg...."

Gjest vega i.i.
Skrevet

Det høres ikke seriøst ut fra hans side. Dere kjenner hverandre gjennom jobben og alkohol er med i bildet hver gang dere har sex.

Det skurrer noe vanvittig. I mine forhold (både seriøse og useriøse) har ikke alkohol vært med i bildet hver gang vi har hatt sex, og etter et halvt år pleier man å vite hvor leia ligger... Enten er man sammen, eller så søker man mot hverandre uten å nevne "andre damer". Men det er bra han er ærlig med deg.

Date andre menn og betrakt han som en "elsker". Fortell han at du dater andre. Du trenger ikke ha sex med de du dater, men om han ikke er den eneste du tenker på (selv om du gjør det) så kanskje han finner ut at det er deg han vil ha...

Hvis ikke, så kan du kanskje falle for en av datene dine.

Skrevet

Siden sist har det vært en liten utvikling da :sjarmor:

Selv om jeg tidligere har endt opp med å overnatte hos ham, har vi ikke hatt sex... men forrige uke fikk jeg melding mitt på natta om jeg ville ha besøk..

Dette ser jeg som ett stort fremskritt, i og med at det er 1.gang han har tatt noe som helst initiativ..

Det endte som det måtte til slutt :humpe::danse:

Så igjen etter ett par dager :humpe::smilorange:

Etter det har vi småprata litt på MSN, men ikke om "oss"

Jeg har veldig lyst på denne samtalen "hvor ligger vi i løypa nå?" "har vi sex for moro, eller kan dette bli noe mer?"

Men utsetter den hele tia.. vil jo ikke evt. ødelegge øyeblikket der og da...

Huff, dette er vanskelig.. får råd om det ene og det andre.. Ett par venninner som sier jeg bør vente litt.. la det bli noen flere nattlige besøk..

Mens en felles kompis av meg og han, sier at jeg må bare kjøre på, at jeg ikke har noe å tape på det.. Bare ta det jeg vil ha, være bestemt osv...

Blir helt forvirra jeg :forvirret: Vil jo spille smarte kort.. så jeg kan få hanka han inn :)

Gjest Jente18
Skrevet

Han sendte en melding midt i natten og du kom løpende? Ouch.. Jeg vil ikke virke dømmende, men det var virkelig ikke et sjakktrekk. Menn elsker å jakte. Når han kan sende deg en tekstmelding når som helst på døgnet og få deg i seng (Satt litt på spissen, selvfølgelig..), sier det seg selv at du ikke gjør deg selv spesielt kostbar.

Jeg dømmer deg absolutt ikke, for jeg har vært der selv. Han som det kun var noe fysisk med. Vi holdt på frem og tilbake i 2 år (!!). Vi hadde begge andre under denne tiden, vi hadde kun sporadisk kontakt.. Men, han lå alltid der og lurte i bakhodet mitt. Jeg tok meg selv i å tenke at han muligens for alltid ville være så spesiell for meg at han ville kunne få meg til å gå fra et evt. seriøst forhold kun for det vi hadde sammen. Etterhvert begynte han også å gi uttrykk for at han muligens kunne tenke seg å ha et seriøst forhold til meg og en periode var vi veldig close. Han jobber på en annen kant av landet og mens han var på jobb over en tre ukers periode, traff jeg i stedet ekte kjærlighet. Det kan virkelig ikke sammenlignes. Denne historien hjelper deg kanskje ikke så veldig mye, men jeg ville bare vise deg at jeg selv har vært i situasjonen du beskriver og at man bare må vende blikket en annen vei. Man tror man ikke skal kunne klare seg uten han, men sannheten er at man er mye lykkeligere. Det skal hardt gjøres å lure en useriøs mann inn i et seriøst forhold. Spesielt når du allerede har gitt han det han mest sannsynlig var ute etter i første omgang..

Skrevet

hm.. vanskelig å forklare dette her.. Er enig at det kanskje høres lite smart ut og komme løpende når han knipser..

Men når du skriver at han nå sikkert har fått det han var ute etter, så vet jeg sannelig ikke. Det må da være ett eller annet, når vi faktisk har ventet i 4 mnd med å ha sex med hverandre, til nå.. Og vi er jo voksne (28&32)

Kanskje meg som er litt "blind" i denne situasjonen :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

Du skal kjempe for et forhold, ikke for en mann.

Gjest Gjest_Emmelina_*
Skrevet

JEG har hatt ett sånn forhold i 6 mnd. KUTT han ut. Han er ikke intresert.

Les oxo boken. Han er faktisk ikke intresert så kanskje noen lys går opp for deg.

Etter den boken kom jeg frem til at jeg vil ha en mann som FORGUDER meg , ikke en mann jeg må lure på om liker meg.

:klem:

Skrevet

Etter kun å ha lest overskriften svarer jeg: Nei,man skal ikke kjempe for en mann! Det er mannen som skal kjempe for deg :blomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Om han er interessert i deg så kontakter han deg på dagtid for å bli kjent med deg. Når han kontakter deg midt på natten så er det fordi han vil ha seg et knull, enkelt og greit.

Nå vet han at du stiller opp, så om han ikke får seg noe andre steder så kan han jo bare ringe deg. ;)

Skrevet
Etter kun å ha lest overskriften svarer jeg: Nei,man skal ikke kjempe for en mann! Det er mannen som skal kjempe for deg :blomst:

Så visst man har funnet drømme mannen men han viser ikke så mye interesse. Så skal man bare ta nr 2 i stede. Fordi mannen ikke ville kjempe for å fa damen?

Hmmmm........

Gjest negrita
Skrevet

Ja,du kan kjempe for han.

Ingenting er så oppmuntrende når en er forelsket eller kåt på noen,som at den andre tar et klart initiativ og sier at han/hun vil møte deg/vere sammen med deg.

Go for it. :sjarmor: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...