Peony Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Mannen min og jeg skal ut og feire bryllupsdagen vår - og den faller i år på en søndag. Men de fleste restauranter har jo stengt på søndager... Er det noen som har en søndagsåpen restaurant i Oslo å anbefale? Romantisk og med god mat
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 At de er stengt på søndager tror ejg aldri jeg har fått med meg.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Søndag er ut-å-spise-dag for mange Så de fleste er nok åpne.
Gjest LilSweetie Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 De fleste restauranter i Oslo er åpne på søndager, selv om det sikkert er lurt å ringe å sjekke (og bestille, da). Klosteret er utrolig hyggelig og romantisk, med levende lys overalt. Det er kjempegod mat der også. Det er ganske dyrt, men hvis dere kan bruke litt penger vil jeg anbefale det
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Det er mandag som er dagen mange restauranter holder stengt.
Peony Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2006 Det er veldig mange restauranter som er stengt på søndager, Klosteret er visstnok en av dem: http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1433.lasso
Gjest LilSweetie Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Uffda, det var dumt. Hvis dere liker kinesisk mat synes jeg Oriental er den beste (og de vet jeg er oppe på søndager )
MammaSarius Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Jeg ville ringt og sjekka med Klosteret jeg, er ganske sikker på at vi har vært der på en søndag og det står ikke noe om søndagsstengt på sidene deres.
Gjest LilSweetie Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Markveien Mat & Vinhus? ← Den har jeg hørt er veldig bra! Kan du fortelle litt mer om den? Hvor den ligger, hva slags mat, ca prisnivå?
Gjest Jamila Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Hva med Hos Thea på Frogner/Skillebekk? Veldig romantisk sted, god mat og åpent på søndager såvidt jeg kan se.... en av mine favoritter for romantiske spisesteder. (kanskje fordi mannen fridde der? )
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #13 Skrevet 25. mai 2006 Hva med Delicatessen på Grünerløkka. I følge hjemmesiden deres har de åpent på søndager. Spansk tapas og italiensk bondekost, supergod mat!!!
Peony Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2006 Kanskje jeg bør ringe Klosteret, ja? Ellers tenkte jeg på det 11. bud, men de ser også ut til å være stengt på søndager, men det er jo verdt å ta en telefon!
Nellie Cortado Skrevet 25. mai 2006 #15 Skrevet 25. mai 2006 De aller fleste ordentlige restaurantene i Oslo har stengt på søndager. Klosteret har åpent søndager i desember vet jeg, men det kan hende de har utvidet det til å gjelde hele året. Ellers er Arakataka åpent på søndager. De ligger rett ved Rockefeller, veldig bra mat og byens laveste vinpriser. ( De ganger med 2 mens andre restauranter ganger stort sett alltid ganger med 3 - 3,5. ) Victor på Trorshov er også åpent søndager, de fleste på Aker Brygge, Solsiden og Mares også. Så det er jo litt å velge mellom. Mares og Solsiden spesialiserer seg på fisk og skalldyr.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #16 Skrevet 25. mai 2006 Jepp Romantiske Hos Thea er åpent hver dag. Var der for en uke siden og maten var nydelig. Nå er der deilige asparges der og lekker kalv, and, og dorade fisk.
Gjest tus Skrevet 26. mai 2006 #17 Skrevet 26. mai 2006 Mannen min og jeg skal ut og feire bryllupsdagen vår - og den faller i år på en søndag. Men de fleste restauranter har jo stengt på søndager... Er det noen som har en søndagsåpen restaurant i Oslo å anbefale? Romantisk og med god mat ← Kampen Bistro! Kan etterfølges av en særdeles hyggelig spasertur på idylliske Kampen. Ellers er jo Ekebergrestauranten eller Dinner steder med god mat.
Gjest BagLady Skrevet 26. mai 2006 #18 Skrevet 26. mai 2006 De aller fleste ordentlige restaurantene i Oslo har stengt på søndager. ← Uff, det må vel bety at jeg nesten utelukkende går på ikke-ordentlige restauranter det da. Men, så lenge maten er god
Gjest Helgekos Skrevet 26. mai 2006 #19 Skrevet 26. mai 2006 De aller fleste ordentlige restaurantene i Oslo har stengt på søndager. ← Ble litt nysgjerrig på hva du mener er en "ordentlig restaurant"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå