Gjest Bris Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg skal ha noen jenter på ost og vin. Ønsker å avslutte det hele med en eller annen form for dessert eller kake. Hva passer? Kom med forslag og gjerne oppskrift også.
Lillesøster Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Hmm, det blir vrient. Jeg bruker ost og kjeks som desserten. Hva med om du lager f.eks en kylling - og pastasalat først og SÅ serverer ost og kjeks?
Blueberry Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Ostekake! Nei, jeg bare kødda...hihi... Hva med ei herlig sjokoladekake; Mississippi Mud Cake f.eks.? Eller kanskje crème brulée med friske bær? Eller varme bjørnebær med is? Rips med vaniljesaus? *hvor kom den kreativiteten fra???*
Gjest Bris Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Poenget her er at det blir en såkalt spleisefest. Hver tar med seg en ost, en pakke kjeks og det hun skal drikke. Jeg holder tilbehør mm. Tidligere har jeg lagd iskake (Dajmkake) men tenkte jeg skulle ha en variasjon nå. Har allerede tenkt på en "kraftig" sjokoladekake. Skal sjekke ut de du nevnte Iselnin22.
Belit Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Ost og kjeks er kraftig kost. Jeg ville valgt en fancy fruktsalat eller sorbet tror jeg.
Gjest Fruktfat Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 jeg ville valgt sorbet! absolutt. synes sjokoladekake etter ost og kjeks blir litt tungt
Ciara Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 ...og jeg synes aldri det er vanskelig å spise sjokoladekake samme hva jeg har spist på forhånd
brumma* Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 ...og jeg synes aldri det er vanskelig å spise sjokoladekake samme hva jeg har spist på forhånd ← Hehe... Tenkte akkurat det samme! Man har da ekstra dessertmage?
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Dessuten er sjokolade(kake) og rødvin er god kombinasjon, man har jo ofte igjen litt i glasset
Gjest Bris Skrevet 26. mai 2006 #10 Skrevet 26. mai 2006 Da blir det sjokoladekake :icon_smile: Takker for alle innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå