Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg skal overnatte noen netter i Stavanger, og har lurt på å bestille rom på Skagen brygge Hotell i Stavanger. www.skagenbryggehotell.no Noen som er kjent i Stavanger og kan si om det er lett å finne frem til dette hotellet? Lurer også på om noen har overnattet der, og om det er å anbefale? Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Det er i hvert fall helt sentralt både i forhold til utesteder og shopping. Helt nede ved sjøen ligger det. Har ikke overnattet der, men har hørt andre som har gjort det og de var fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #3 Del Skrevet 24. mai 2006 Veldig sentralt, god frokost, god betjening og fine soverom Feiret utdrikkingslaget mitt der og overnattet der samtidig. LIker hotellet veldig godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #4 Del Skrevet 24. mai 2006 Tusen takk for svar! Til siste gjest: hvordan var badet? Rent og pent, håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Da jeg var blikkenslager for mange år siden, var jeg med på å bygge det. Så jeg kan trygt gå god for kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #6 Del Skrevet 25. mai 2006 Tusen takk for svar! Til siste gjest: hvordan var badet? Rent og pent, håper jeg? ← Hei! Alt var veldig rent og pent der så jeg kan gå godt for det. Likte meg godt på hotellet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå