Gå til innhold

Hvordan har deres dag vært?

Anbefalte innlegg

Gjest Dilla
Skrevet

Idag har vært en hektisk dag. Ankom jobben hvor en nydelig 3 karat diamantring og 100 røde roser ventet på meg fra min forlovede :)

Tidlig om eftermiddagen ringte en av mine mange venninner og ba meg om hjelp til å slanke seg. Hun er nemlig altfor tykk med sine 70 kilo spredd over sin 165 cm høye kropp. Jeg bad henne om å øyenblikkelig slutte å spise popcorn, jeg hørte nemlig gjennom telefonrøret at det var nettopp dette hun gjorde mens hu pratet med meg! Jeg skjelte henne huden full, hvordan våget hun å spise mens hun ba meg om slankeråd! I morgen skal jeg ta henne med på fettforbrenningstime hos min private treningsinstruktør og sette henne på en strengt grapefruktdiett. Satser på at hun kan vise seg offentlig i bikini sent i august hvis vi er heldige.

På vei hjem fra jobb i eftermiddag svingte jeg innom Meny og handlet. Idag skal jeg nemlig lage grillet kyllingfilet med blandet salat og saltbakte poteter og rabarbragrøt med fløte og sukker til dessert. Har dessuten bedt en av mine slanke venninner på middag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

min dag? tja, jeg stod opp, dusjet og ordnet meg og dro på jobb. var en grei nok dag men litt kjedelig. når jeg kom hjem handlet jeg middag på rimi men glemte tamponger så jeg må ut en tur til etterpå. til middag hadde jeg spaghetti a la capri. til kvelds skal jeg kose meg med litt sjokoladeis :)

Gjest StoreSky
Skrevet

For noe MØL! hahahahhahahahahahahhahahhaha (ts altså)

Gjest gjest1
Skrevet

Min dag?

Våknet av at det satt en liten fugl og sang på vinduskarmen. Jeg sover jo med vinduet åpent nå som det er blitt varmt.

Solen pirket meg på nesen og de fire pusene lå i de to lenestolene og mol "god morgen".

Jeg stakk føttene ned i tøflene og ikledde meg min lyserøde frotté badekåpe, før jeg tuslet ut på kjøkkenet.

Til frokost spiste jeg resten av kaviaren fra selskapet i går kveld, og et glass avkjølt champagne. Livet kan ikke bli stort bedre.

Klokken halv ti hadde jeg time til manicure og pedicure, og deretter var det lunsj hos Pascalle med en venninne.

Neida, jeg er full av jug....

men jeg har i hvert fall trent en halvtimes tid og vasket et par maskiner med klær..

Gjest Embla s
Skrevet

Åh, min dag har vært fantastisk. Som alltid!

Våknet også av fuglekvitter og duften av de 200 svakt rosa rosene som til enhver tid fyller soverommet mitt. Jeg ordnet kvikt en lett frokost; vaktel egg og toast som jeg inntok i sengen. (det er så deilig å spise frokost innhyllet i Egyptisk bomull).

Så dro jeg inn til byen og tok min ukentlige pedikyr, manikyr og ansiktsbehandling. Dette ble jeg utrolig sliten av, så jeg tok derfor en ekstra velvære-behandling på spaet jeg frekventerer. Deretter møtte jeg mine 8 slankeste venninner til lett lunsj på Theaterkafeen. Deretter shoppet jeg meg hjem oppover Bogstadveien.

Det har faktisk vært en litt slitsom dag også. Nabodatteren som ser så opp til meg at hun betaler for å få vaske den smakfulle leiligheten min hadde glemt å tørke en av dørlistene. Sånt er utrolig slisomt.

Gjest Embla s
Skrevet
Livet er herlig dere!!  :ler:

Jah, ghuud a' meg, det har du rett i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...