Gjest Pet Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 De siste morgenene har jeg blitt vekket av en fugl utenfor soveromsvinduet mitt som har den rareste "kvitringen" jeg noen sinne har hørt. Den sier spjojojojoing akkurat som en fjær som vibrerer! Litt vanskelig forklare, men den første gangen jeg hørte det trodde jeg det var ett eller anner det var galt med inne på soverommet, vekkerklokka eller noe sånt. Hva i all verden er dette for slags fugl? Har den talefeil, eller finnes det en fugl som sier spjong? Jeg bor i Oslo.
Gjest Pet Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 still i stedet spørsmålet her ← Tusen takk for tipset! Har lagt inn spørsmålet der nå!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Her sitter det alltid en fugl utafor og sier "Fiiiiiiiiiiin..." den er her hver vår!
Gjest Pet Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Her sitter det alltid en fugl utafor og sier "Fiiiiiiiiiiin..." den er her hver vår! ← Jeg ville heller blitt vekket til Fiiiiiiiiin enn til Spjojojojoing!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Din høres morsommere ut :D Min er bare selvopptatt og ekkel!
Gjest Pet Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Din høres morsommere ut :D Min er bare selvopptatt og ekkel! ← Sant nok! Kanskje jeg har oppdaget en ny art?
Cherie Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Dere to høres ut som noen riktig fine ornitologer. Sjoing og fiin he he. Si ifra hva du får til svar da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå