Gå til innhold

Hva skal dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sexy Cath
Skrevet

dit skal nok hele verden snuppa. :hoho:

oi som vi alle gleder oss. :smilbla:

Gjest Miloine
Skrevet

:overrasket: Så hyggelig at du skal dit da! Han på gitar er gitarlæreren til sønnen min faktisk (Frode Barth)

Blæ til (U)sexye Cath de er flinke så det så ;)

Jeg skal ikke dit selv, men skal ha det koselig hjemme sammen med kjærsten min :)

Skrevet

Jeg skal absolutt ingen ting og kjeder dritten av meg.....

Kjæresten jobber sent *sukk*

Skrevet

Jeg skal være sammen med kjæresten min.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg skal hit! :hoppe:

Litt på siden - men fysj for en grusom rulletekst greie på den siden. Ble helt svimmel og måtte konse helt voldsomt for å få med meg hva som sto.

Ellers skal jeg ikke stort idag. Sambo er på jobb nå og skal rett på trening etterpå. Skal bare slappe av hjemme, se en film kanskje og kanskje lese litt også.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal være hjemme, se på Lost og ta et glass vin for å feire vi har langfri...

Skrevet

Jeg skal være hjemme med mannen min og spise middag. Ingen grunn til å gjøre noe spesielt på en onsdag.

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg skal være hjemme med mannen min og spise middag. Ingen grunn til å gjøre noe spesielt på en onsdag.

Kanskje ikke for alle! Men hos oss har vi ihvertall fri i morgen, så derfor "kanskje en litt spesiel" onsdag! ;)

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg skal absolutt ingen ting og kjeder dritten av meg.....

Kjæresten jobber sent *sukk*

:klem: kos deg allikevel!

Skrevet
Litt på siden - men fysj for en grusom rulletekst greie på den siden. Ble helt svimmel og måtte konse helt voldsomt for å få med meg hva som sto.

:ler: Sto det noe interessant der da? Fikk du lyst til å dra dit i kveld du, også?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kom hjem for en knapp time siden, og har akkurat spist. Resten av kvelden skal jeg gjøre ingenting, kanskje akkompagnert av ett glass vin. I morgen blir det tidlig opp, og på jobb. :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet
:ler: Sto det noe interessant der da? Fikk du lyst til å dra dit i kveld du, også?

:ler: Vet ikke jeg, leste bare rulleteksten. Skjer det noe gøy der idag eller? ;)

Gjest Miloine
Skrevet
:overrasket: Så hyggelig at du skal dit da! Han på gitar er gitarlæreren til sønnen min faktisk (Frode Barth)

Blæ til (U)sexye Cath de er flinke så det så  ;)

Jeg skal ikke dit selv, men skal ha det koselig hjemme sammen med kjærsten min  :)

Jeg var faktisk der jeg, på Josefines sammen med sønnen min og samboer. Ble invitert av F.Barth så vi var på gjestelisten hans.(han på gitar) traff på mange hyggelige mennesker (snakket bla.med Kari Svensen, Lars Klevstrand, Steinar Ofsdahl med flere) :sjenert:

JA JEG SKRYTER MASSE, men det må jeg vel få lov til ;)

Men, i kveld skal vi være hjemme :)

Gjest Til Miloine
Skrevet

:) Trådstarter her

Du var der ja, så nemmlig ei som lignet på deg! :sjenert: Satt du sammen med en gjeng og en tennåring (mørk, pen, og høy) og F.Barth satt sammen med dere etter siste låta

Hvis det så stod jeg ved siden av deg i baren og du så bra ut, smilte til meg og du luktet helt nydelig :sjenert:

Hva syns du om konserten da?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var ute i går på pokerfest, så i dag skal vi spise indisk på Riksen hvor bestevenninnen min ligger (kommer hjem i morgen da) :)

Skrevet

Ikke en j***a ting. Jo, forresten, :humpe:. Satser på det i hvert fall.

:sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...