Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Altså, jeg er 28 år. Ser når jeg smiler, at "smilerynkene" er GODT kommet for å si det sånn Både "kråkeføttene" i endene av øyet, også linjer under øynene. Jeg er veldig interessert i å på en eller annen måte motvirke dette - ihvertfall bremse prosessen så det ikke blir enda verre riktig enda Hva kan jeg gjøre? * er det en krem dere har gode erfaringer med? * hudpleiebehandlinger? * andre tiltak? Tusen takk for evnt svar! Jeg er rett og slett ikke riktig klar for rynker enda jeg altså Sier ellers at det ikke er nødvendig med innlegg av typen, "det er bare sånn det er" - vil heller ha kreative forslag
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 En lett, men fuktrik øyenkrem kan hjelpe, og så må du sørge for å få i deg nok vann i løpet av dagen. Mary Kay har en fantastisk øyenkrem mot aldrende hud rundt øynene, men det har jeg egnetlig ikke lov å si her, siden jeg forhandler produktet selv, men du kan jo ta en titt på www.marykaynorway.no og søke opp en forhandler i nærheten av der du bor. Du kan søke på postnummer. Går det greit da, Modder? Jeg selger herved ingen ting, bare anbefaler...
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Øyenkrem med solfaktor anbefales! Da forebygger du iallefall de rynkene man får av solene stråler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå