Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Har kikket litt på hjemmesiden til Divakjoler. De har jo kjempemange fine kjoler til greie priser. Skal i bryllup om noen uker og har egentlig ikke lyst til å bruke mange tusen på en ny kjole, men har ikke så veldig lyst til å kjøpe en på B-Young eller lignende heller - slik at en nesten må regne med at noen andre kommer til å ha en lik en. Er det noen som har kjøpt kjole på Divakjoler? Eller kanskje aller helst vært å sett i butikken? Det er jo på Os, så om det virkelig er mye fint der som hun har på lager og det er seriøst så tar jeg gjerne turen opp dit - men gidder ikke hvis en kan regne med bomtur liksom. Så, noen som har erfaringer derfra?
Netten Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Forloverne mine har vært der og funnet seg nydelige kjoler til spottpris!! Jeg har ikke vært der, men var visst litt lite og trangt, men ellers utrolig mange nydelige kjoler sa de!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Det høres jo bra ut! Hvordan butikken ser ut har jo ikke så mye å si så lenge kjolene er fine og prisene greie. Da tar jeg meg en tur opp dit til uken
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Sjekk ut: http://www.frustein.com/ Kjempeflotte kjoler til spotpris!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Sjekk ut: http://www.frustein.com/ Kjempeflotte kjoler til spotpris! ← Ikke dumt! Mange fine kjoler der, og veldig greit å få sydd dem etter mål da. Virker som det er overkommelige priser også. Har bookmarket siden så jeg husker på det neste gang jeg skal ha kjole. (siden leveringstiden er ca 2 mnd er jeg for sent ute i denne omgang)
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Jeg oppdaget tilfeldigvis den butikken i fjor og har kjøpt meg to kjoler der i fra og jeg er veldig fornøyd!!! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå