Cognizance Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Nå har disse dømrades telefonterroristene begynt å ringe meg på mobiltelefonen også. Fra før går det nesten ikke an å svare på fasttelefonen på dagtid, og nå skal jeg plages med uvelkomne henvendelser på mobiltelefonen også! Hva gjør jeg for å reservere meg? Endret 24. mai 2006 av Cognizance
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Mener du selgere så er Brønnøysundregisteret veien å gå Er det folk som bølleringer kan du kontakte mobiloperatøren din og be om å få hemmelig nummer
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Registrer deg på Brønnøysund, så har de 3mnd på oppdatere registrene sine. Skal love deg at det hjelper..
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jeg hasr aldri v'rt plaget av sånt jeg... :klø: Men så har jeg hemmelig nummer goså da
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Jeg hasr aldri v'rt plaget av sånt jeg... :klø: Men så har jeg hemmelig nummer goså da ← Hjelper nok det ja... Blir ganske lei av de "hei Tine! Det er Jens...du er en av de heldige som har blitt plukket ut " samtalene.. Høres ut som det er noen som kjenner deg som ringer.
LilleBille Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Reservasjon Husk å registrere alle i husstanden. .. og ja det hjelper masse (og om ikke annet kan du "gi dem inn" - om de ringer deg - og ikke har vasket listene sine mot reservasjonsregisteret)
Jane How Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Og inntil brønnøysund virker, kan du slutte å være høflig. Legg på med en gang du hører det er en selger! Ikke gidd å argumenter eller høre på, det er sløsing med dere begges tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå