Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har disse dømrades telefonterroristene begynt å ringe meg på mobiltelefonen også. Fra før går det nesten ikke an å svare på fasttelefonen på dagtid, og nå skal jeg plages med uvelkomne henvendelser på mobiltelefonen også!

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Hva gjør jeg for å reservere meg?

Endret av Cognizance
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Mener du selgere så er Brønnøysundregisteret veien å gå

Er det folk som bølleringer kan du kontakte mobiloperatøren din og be om å få hemmelig nummer

Gjest Gjesta
Skrevet

Registrer deg på Brønnøysund, så har de 3mnd på oppdatere registrene sine. Skal love deg at det hjelper..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hasr aldri v'rt plaget av sånt jeg... :klø: Men så har jeg hemmelig nummer goså da ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg hasr aldri v'rt plaget av sånt jeg... :klø: Men så har jeg hemmelig nummer goså da ;)

Hjelper nok det ja...

Blir ganske lei av de "hei Tine! Det er Jens...du er en av de heldige som har blitt plukket ut " samtalene..

Høres ut som det er noen som kjenner deg som ringer.

Skrevet

Reservasjon

Husk å registrere alle i husstanden.

.. og ja det hjelper masse (og om ikke annet kan du "gi dem inn" - om de ringer deg - og ikke har vasket listene sine mot reservasjonsregisteret)

Skrevet

Og inntil brønnøysund virker, kan du slutte å være høflig. Legg på med en gang du hører det er en selger! Ikke gidd å argumenter eller høre på, det er sløsing med dere begges tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...