Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg skulle lage smoothie i dag, dro fram blenderen, fryste bær og yoghurt (hadde ikke juice, tenkte det ikke var så farlig.. vet ikke om det har noe å gjøre med at de datt av) og gleeedet meg masse til resultatet. Midtveis før noen av bærene hadde blitt knust, begynte blenderen å "hvine" og jeg skjønte noe var galt fatt. Oppi ligger altså to av knivene og en rund gummiring pluss "toppen" til å skru på helt løst. Tenkte at det ikke skulle bli så vanskelig å sette på igjen, men der tok jeg altså feil. Nå sitter begge knivene helt slarkete og jeg greier ikke skru til toppen mer. Noen som har denne blenderen som vet hvordan dette skal sitte? Jeg trenger hjelp, jeg har så lyst på smoothie!
Grooo Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Dra til butikken og få en ny! De skal ikke dette av, skal vel ikke være mulig å demontere engang på den modellen. Dette skjede med søstern sin blender også, + at den luktet svidd og det røyk av den... Hun har nå fått en ny. Rare greier, kjøpte en jeg og og min er helt ok. Har bare brukt den noen få ganger ennå, men får kanskje teste den litt til nå snart for å se... Da vi leverte søstern sin hørte vi i butikken at de hadde fått inn reklamasjon på to andre også, så de virker ikke helt gode disse her...
Fakse Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har bare gode erfaringer med blenderen så langt (har dog ikke knust is nei..), men er ikke helt fornøyd med vannkokeren. Den bruker lang tid etter at vannet koker før den skrur seg av, og noen ganger henger lokket seg opp sånn at man må lirke for å få lukket det. Mulig kvaliteten ikke er helt topp nei..?
Grooo Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Vi har andre produkter fra OBH Nordica som fungerer supert, og de selger jo mye... Men akkurat disse blenderne begynner jeg å lure litt på nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå