Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

har nettopp begynt å sminke meg for alvor, men jeg er litt usikker på hvordan man legger blush. har kjøpt meg en dyr og fin rosa en, noe som kanskje var litt dumt siden jeg ikke har helt peiling. skal man legge den på kinnene, som en liten rødming? skal man legge den litt under kinnene, som en skygge, for å få høye kinneben? hjeeelp... :( er det kanskje noen som har link til en side som tar for seg all mulig sminkelegging skritt for skritt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg legger den på kinnene, som en liten rødming, ja. Du skal ikke bruke den for å bygge opp kinnbena dina. Da ville jeg heller lagt litt skimmer over kinnbena til slutt.

Gjest Fruktfat
Skrevet

det spørs hva slags ansiktsform du har. gå i et parfymeri hvor folk har peiling og få hjelp der.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg smiler overdrevent og legger rouge som en rødming på det høyeste punktet. De aller fleste ansiktsformer kler dette.

Det er sjeldent pent med en strek for å markere kinnbein og lage skygger; dette gjør seg best på foto.

Gjest gjest1
Skrevet

Du legger den veldig tynt og gjennomsiktig der du naturlig ville fått farge etter en dag ute i frisk luft.

(Det er ikke inn med rouge for å endre ansiktsform og sånt lenger - til den slags bruker man egne produkter. )

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

tusen takk til dere som har svart, snille er dere! :)

mysan: hvilke produkter tenker du på da? (sikkert for avansert for meg foreløpig, men det er jo alltids greit å være litt orientert likevel!)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva passer til rundt ansikt? Pleier å legge den slik som jeg blir "naturlig" rød. Men har lest et eller annet sted at da blir bollekinnene enda større :forvirret:

Anyone? :klem:

Gjest Fruktfat
Skrevet
Men har lest et eller annet sted at da blir bollekinnene enda større  :forvirret:

:Nikke:

jeg sminket meg likt nå som da jeg veide litt/endel mindre, men fikk beskjed av min kjære venn at jeg ikke kunne legge rougen sånn når jeg "er så rund i trynet" :ler:

derfor jeg skrev lengre opp at det spørs hva slags ansiktsform man har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...