*Lillian* Skrevet 8. desember 2002 #1 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg leter etter låta "Mexico" med Lynni Treekrem på nettet, i mp3-format såklart... Men jeg finner ingen steder, jeg... Er det noen hr som kan hjelpe meg? Takker for evt hjelp... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 8. desember 2002 #2 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg gjorde et raskt søk på KaZaA nå, og der fant jeg den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg bruker ikke Kazaa, men Winmx... Går det an å laste ned fra Kazaa selv om du ikke bruker den vanligvis? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 8. desember 2002 #4 Del Skrevet 8. desember 2002 Brukte litt småtid på å jakte litt på "en stjerne skinner i natt" i går, men jeg gadd ikke lete lenge. Jeg bruker ingen sånne programmer. Min samboer har... et eller annet... så jeg kan be ham jakte, om jeg gidder. Uansett kan jeg få den (brent på plate om jeg vil) hjemme i jula. Eller sendt over icq, men det er for sent, min bror har dradd tilbake til army-livet nå, og mine foreldre fikser ikke slikt... Jaja, norske sanger er mindre spredd enn internasjonale. Vi klarer oss vel likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. desember 2002 #5 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har den sangen du leter etter, Fredagsbarn. Vet du er på irc, så jeg kan DCC-sende den over til deg når jeg ser deg hvis du ikke har fått tak i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. desember 2002 #6 Del Skrevet 9. desember 2002 Fant forresten sangen til Lillian også... bare kom på irc, så DCC-sender jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. desember 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 9. desember 2002 Ellers takk, KATTAstrofe, men jeg har fått hjelp av en annen KGbruker her og har fått sangen! :D Teksten har jeg prøvd å skrive av selv, men jeg klarte ikke den spanske teksten, da... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. desember 2002 #8 Del Skrevet 9. desember 2002 Men jeg fikk sang over irc i dag, og det setter jeg stor pris på KG-brukere er gode å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå