Dagensdiva Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 pedikyr og manikyr, er det billigere i usa? ← yup..!!
mee mee Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2006 hva ligger prisen ca på, å hvor mye bør man gi i tips?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Dollaren er også ganske lav slik at man får mye igjen for norske kroner i tillegg
mee mee Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2006 Dollaren er også ganske lav slik at man får mye igjen for norske kroner i tillegg ← ja, den var jo under 6 ikke så lenge siden
Dagensdiva Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 6, et eller annet nå..kjempebillig! tips?? i butikker?? det tror jeg aldri at jeg har gitt! :grine2:
Leo Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 6, et eller annet nå..kjempebillig! tips?? i butikker?? det tror jeg aldri at jeg har gitt! :grine2: ← Slik innlegget var formulert var det vel ikke helt unaturlig å tolke det dit hen at det var snakk om å få tjenestene utført i salong og ikke innkjøp av produkter til bruk ved pedikyr/manikyr...
Dagensdiva Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Slik innlegget var formulert var det vel ikke helt unaturlig å tolke det dit hen at det var snakk om å få tjenestene utført i salong og ikke innkjøp av produkter til bruk ved pedikyr/manikyr... ← ops..jeg er helt lost!!!! Beklager..helt klart..enig med deg..har gitt tips i salonger jeg og... :grine2:
mee mee Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2006 men hva koster manikyr og pedikyr, norsk eller dollar?
Gjest a. Skrevet 27. mai 2006 #11 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har betalt rundt 30 dollar tilsammen for manikyr og pedikyr, men det var i en forholdsvis dyr og trendy salong i Greenwich Village. Jeg er sikker på at du kan få det mye billigere andre steder. Det er jo salonger på hvert gatehjørne på Manhattan i allefall, og det er bare å droppe in. Skulle ønske det var sånn her i Norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå