Gjest Ulogget nå Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Har noen av dere unnlatt å fortelle folk som vil ha hjelp her inne om et fantastisk kosmetikk- eller kleskjøp dere har gjort, simpelthen fordi dere vil holde den gode oppdagelsen for dere selv? Det har jeg gjort...
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Nei, kan ikke helt se hvorfor jeg skal holde slikt skjult... Hva er begrunnelsen for å gjøre det liksom?
Mossa Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Nix. Nå tipser ikke jeg folk her inne..men så viktig er sikkert ikke oppdagelsene mine at det vil revelusjonere mitt utseende. Ikke er jeg redd for at andre skal ta seg bedre ut enn meg med samme produktene/klærne.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Det har jeg sikkert gjort. Ikke fordi det er noe jeg vil holde for meg selv - så revolusjonerende funn har jeg vel aldri gjort, men fordi jeg ofte er her inne og leser uten at jeg gidder å svare i tråder.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Jeg tipser gjerne om bra funn, ser ingen grunn til å holde det for meg selv, så lenge ikke det er snakk om f.eks en jobb jeg har søkt på, eller hvis jeg har lyst på noe det bare finnes èn av.. Men det hender at jeg ikke svarer hvis det er gitt utfyllende svar fra før av, eller det florerer av lignende tråder.
Quirky Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Nei, hvorfor i all verden skulle jeg holde funn for meg selv??
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Om jeg har kjøpt en spesiell og unik topp så sier jeg det ikke. Går utifra at de fleste her ikke er interessert i å møte sin identiske klestvilling på gata.
Gjest Embla s Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Nei, kan ikke helt se hvorfor jeg skal holde slikt skjult... Hva er begrunnelsen for å gjøre det liksom? ← TS er sikkert redd for at noen skal bli penere enn henne
Gjest Sexy Cath Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 Som om noen her hadde innrømt at de virkelig hadde holdt det skjult. :grine2:
Gjest Embla s Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Som om noen her hadde innrømt at de virkelig hadde holdt det skjult. :grine2: ← Gjest har da innrømmet det, to ganger til og med! Hva med deg, Sexy - holder du de dine beste tips for deg selv?
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Holdt bra tips for meg selv? Nei, herregud! Det er jo kjempegøy å tipse om bra kjøp!
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Jeg tipser også hvis noen spør, og hvis jeg har funnet noe jeg synes er supert. Også i motsatt fall; jeg advarer hvis jeg synes noe er helt r***.
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #14 Skrevet 24. mai 2006 Klær tipser jeg vel så og si aldri om. Der er jo smaken så individuell. Jo, foressten, kanskje jeg har tipset en gang eller tre om stilige jeans.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #16 Skrevet 24. mai 2006 For å vri litt på ting: Dersom du føler du har gjort et ekstremt bra kjøp/har et bra tips, er det å tipse andre på KG det første du tenker på?
Gjest Embla s Skrevet 24. mai 2006 #17 Skrevet 24. mai 2006 For å vri litt på ting: Dersom du føler du har gjort et ekstremt bra kjøp/har et bra tips, er det å tipse andre på KG det første du tenker på? ← Nei. Med mindre jeg vet om at noen er på utkikk etter denne tingen. Venninner derimot kan godt få uoppfordrede tips hvis jeg er vilt begeistret for noe jeg har funnet!
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #18 Skrevet 24. mai 2006 For å vri litt på ting: Dersom du føler du har gjort et ekstremt bra kjøp/har et bra tips, er det å tipse andre på KG det første du tenker på? ← Nei.
mallina Skrevet 24. mai 2006 #19 Skrevet 24. mai 2006 Finner aldrig noe som er kjempe bra heller. Er en misfornøyd kjøper.. Finner alltid noe som er feil på klærne mine
Gjest 1111 Skrevet 24. mai 2006 #20 Skrevet 24. mai 2006 KG er overhodet ikke det første jeg tenker på når jeg har gjort et godt kjøp, nei. Jeg holder heller ikke bevisst ute informasjon om jeg svarer på en tråd; jeg ser ikke hvorfor jeg skulle gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå