Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Noen som vet hvor man kjøper ID-pudder på nett? Har vært på den offisielle siden deres (tror jeg), men ser ut til at de bare sender innen USA. Kan ID kjøpes på nett, eller må man gå til hudpleier? Noen som vet hva pudderet koster hos hudpleier?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 kjøp på colorfulsprinkles.com der får du også kjøpt prøver/samples av foundations og øyenskyggene. skriver ned verdien utenpå ,og ca 1 ukes leveringstid. tror 9 gr id mineralpudder koster 400-450 kr i norge. ps,ikke glem å bestille kost,de koster 280 kr i norge.
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Du kan også kjøpe fra www.essentialdayspa.com
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 ja ,men de skriv ikke ned verdien så du må betale moms og tollbehandling.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Takk for svar. Men hva betyr egentlig å skrive ned verdien? Skriver de utenpå at pakken har en lavere verdi enn den egentlig har (altså, under 200 kr)? Hva skjer hvis dette blir oppdaget av tollvesenet? Får man bot?
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Hiver meg på denne tråden. Har lyst til å teste foundation fra dette merket. Så at den nettsiden som ble nevnt over her selger prøver. Tenkte å bestille to forskjellige prøver for å finne frem til mest riktig farge. Men er usikker på hvem jeg bør satse på, ettersom jeg ikke kjenner merket. Min hud er svært lys, med fregner. Ansiktshuden går nok i litt rosa, mens resten av huden er mer gultonet. Er derfor ute etter en foundation som ikke forsterker det rosa preget. Er det noen her som kan tipse meg om hvilke foundationer jeg bør teste av dette merket? Så at noen av foundationene hadde gyldne toner, mens andre hadde nøytrale. Vil nøytrale si at de er med rosa undertone?
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Tipper 1.2 kan passe deg. ← Takk så mye! Skal teste både den og den nest lyseste.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Dere kan også prøve mineral sminken fra merket purelux. Jeg synst det er enda bedre enn I.D! Dere kan bestille prøver og full str av alt på www.purelux.com. Prøvene varer faktisk en stund!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #11 Skrevet 26. mai 2006 vil bare nevne et lite tips i foundations jungelen :kgblunk: vis du bruker 2,3 eller 5,2 i id bare mineral,er det maize,autum,og kanskje warm honey du kan kjøpe. jeg har de alle tre .var ikke så fornøyd til å begynne med ,var veldig fintmelt pudder. men nå er jeg kjempefornøyd,120 kr for 30 gr foundations,,,det er billig det. :icon_razz:
Gjest Manuela Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 Noen som vet hvor man kjøper ID-pudder på nett? Har vært på den offisielle siden deres (tror jeg), men ser ut til at de bare sender innen USA. Kan ID kjøpes på nett, eller må man gå til hudpleier? Noen som vet hva pudderet koster hos hudpleier? Ja,på Ebay kan man kjøpe Id pudderet til fra 120 kroner og oppover. Det er mye bedre å kjøpe der.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 Noen som vet hvor man kjøper ID-pudder på nett? Har vært på den offisielle siden deres (tror jeg), men ser ut til at de bare sender innen USA. Kan ID kjøpes på nett, eller må man gå til hudpleier? Noen som vet hva pudderet koster hos hudpleier? Jeg kjøpte fra strawberrynet. Husker ikke nøyaktig hva jeg betalte, men det var iallefall under 200 kr. På strawberrynet heter det ikke ID, men "Bare Escentuals". Vet ikke om det er utsolgt nå, det er jo veldig populært. Hos hudpleier koster det 398,- hvis jeg husker rett.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har kjøpt på Ebay; det finnes mange butikker som selger BE, så det er bare å kaste seg rundt. Tror jeg sist betalte ca. 140 NOK inkludert porto.
Gjest ninni Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Ta en titt på QXL.no også. Der får du også kjøpt billigere enn ellers.
Gjest Gjest_Margrete_* Skrevet 20. juli 2009 #16 Skrevet 20. juli 2009 Noen som vet hvor man kjøper ID-pudder på nett? Har vært på den offisielle siden deres (tror jeg), men ser ut til at de bare sender innen USA. Kan ID kjøpes på nett, eller må man gå til hudpleier? Noen som vet hva pudderet koster hos hudpleier? Du kan gå på www.blivakker.no Der er det veldig bra å bestille har jeg hørt. Jeg har veldig lyst på ID pudder selv, og har tenkt å bestille det der.
Jade Skrevet 21. juli 2009 #17 Skrevet 21. juli 2009 Eller strawberrynet.com hvis du ikke liker å betale mye (gammel tråd forresten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå