Gå til innhold

Forsen orgasme...

waco

Anbefalte innlegg

En klok mann sa en gang.... "Hva er det egentlig å komme for tidlig?" :wink:

Veldig smart... for hvem kan svare på det egentlig? Jeg har hatt et par jenter opp igjennom årene og noen har synes jeg er vanvittig treg av meg, og sier de nesten må slite seg ut for å få meg til å komme. Andre har vært fornøyd, og noen har igjen ønsket jeg holdt lenger.

Jeg vil si at det ikke er noe problem så lenge begge parter er fornøyd. Med en gang en av partene er misfornøyd, blir det et problem.

Waco tar jo egentlig opp noe viktig her da, jenter. Det å ta ansvar for egne orgasmer er jo bare til deres egen fordel. Det er da deilig å vite at gutten ikke trenger å være en gud i senga for at man skal ha det godt? Allikevel er det altfor enkelt å løpe fra ansvaret som det også ser ut til at han gjør. Når den ene parten er misfornøyd, er det et problem. Som mann har man også et ansvar ovenfor kvinnen, akkurat som hun har et ansvar ovenfor ham. Det er jo egentlig latterlig å fremsette ansvar i en slik situasjon som sex, for det burde være en selvfølge at man kunne sluppet seg løs og kunne bare nyte selve akten, uten å tenke på noe som helst annet enn hvor deilig det er. Det burde være en selvfølge at man tok seg tid til å utforske partneren til det fulle og det burde være en selvfølge at man vil gjøre det best mulig for partneren i stedet for å fordele ansvar og skyld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde være en selvfølge at man tok seg tid til å utforske partneren til det fulle og det burde være en selvfølge at man vil gjøre det best mulig for partneren i stedet for å fordele ansvar og skyld....

Det er dessverre ikke alle som har forstått det Kevin :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å henge meg på så tror jeg bare rett og slett Waco ikke er slik han utgir seg for!! Han er på KG for å diskutere,provosere og lage litt temperament!!!!

Han er en rolig gutt som får en utblåsning på internett....

Og kvinnesynet ditt waco, tyder på at du har et dårlig forhold til det motsatte kjønn!! Noe som sikkert har vært der fra du var liten!!!! Så alle skaphatere...... kom ut,følg Waco og se hvor fint dere får det!!

Noen er født homofile,andre hater at de er hetro men tenner heller ikke på gutter!!!!! Enkelt og greit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...