Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Takk for at du sier i fra, skal ta en titt inn der nå!
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Da ble det litt shoppings i dag også Ville bare melde at salget straks starter på La Redoute også. Enkelte kunder har allerede fått anledning til å begyne å handle på salg der Ikke svia av alt på HM... Endret 24. mai 2006 av Sprilla
Gjest splæsj Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Ja... Jeg bestilte noe, men alle varene jeg hadde tenkt å kjøpe var enten utsolgt eller ikke på lager. (det er vel samme ting, forresten? :klø: ) så da avbrøt jeg handlingen.
momo Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Fant en del ja, men de fineste tingene var jo utsolgt i mine str da. Er litt snålt og for de hadde alt i min tidligere store str, men i min nye mindre str var det mye utsolgt.
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 hmsalg er fint! kjøpte ikke på nett, men i forgårs fant jeg en bikini til 40 kr (20 for hver del) med psykidelisk mønster! Den var styggpen ;D
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Jeg hadde en lang liste over ting jeg skulle ha men de hadde bare 4 inne i riktig str...kjipt....ja ja da ble det ikke dyrt ihvertfall. Syns det er kjipt - for HVER GANG de sender ut sånne tilbudskataloger så er alt borte allerede. Jeg har gått inn på nett samme dag og dagen etter den har kommet og likevel finnes nesten ingenting i riktig str eller farge,....
Ephemera Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har fått mailer med tilbud om å forhåndshandle salgsvarer på LaRedoute og Josefssons også. Josefssons har inntil 70 % rabatt! Ikke rart ting allerede er borte når salgskatalogene kommer... Det som er litt sprøtt er jo at det ikke engang er sommer ennå. Men sånn er det jo. Snart er det slag i butikkene også og høstklærne begynner å komme på plass... Vel, det er vel en måneds tid til det da i alle fall.
momo Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har og fått forhåndstilbud fra de andre, men jeg fant ikke noe særlig hos de. Fant da faktisk en del hos H&M da.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Mye av de varene har jo ligget i Tilbudsbutikken lenge nå. Det er sikkert et forsøk fra HM på å få ut så mye som mulig før de tar inn vinterklærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå