Gjest Nyfiken Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg er svært nyskjerrig på hva jenter / kvinner bærer under når solen skinner og sommeren er varm. Hvor vanlig er det å gå netto under. Har alltid lurt på dette. Håper noen kan besvare min nyskjerrighet.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Kanskje jeg skal hjelpe trådstarter litt da? Under har vi ingen verdens ting. Dette gjelder selvsagt alle hunkjønn. vi nyter å gå med musa bar og kjenne vinden blåse frisk mellom bena våre... Jøss, jeg kunne jo skrevet erotiske noveller jeg??? Kommentar til slettet innlegg fjernet. Trille (mod) Endret 24. mai 2006 av Trille
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Nå har jeg en kjæreste som har dysleksi, og jeg kjenner igjen "skrivemåten" som trådstarter har. Nå er det ikke dermed sagt at trådstarter har lese- og skrivevansker, men det vet ikke vi noe om. Derfor synes jeg ikke noe om å kommentere, eller gjøre narr av, skrivefeil, nettopp fordi vi ikke vet grunnen til dette. Trådstarter hadde ett ærlig spørsmål, og han fikk jo frem budskapet sitt. Det er det som er det viktigste. For å svare på spørsmålet; jeg har aldri gått uten truse, og jeg tror nok (dessverre ) det er ganske så uvanlig å gå uten.
Mossa Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Faen så mange lærere det er her inne...sitter klar med rettepenna ser jeg!! Får dere overtidslønn? Ts: tror det er mest vanlig å ha truser på seg, ja. Men til spesielle anledninger kan jeg godt være truseløs.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Faen så mange lærere det er her inne...sitter klar med rettepenna ser jeg!! Får dere overtidslønn? Ts: tror det er mest vanlig å ha truser på seg, ja. Men til spesielle anledninger kan jeg godt være truseløs. ← Jeg ser ingen lærere, bare språknazier. Tror nok ts hadde blitt litt skuffa hvis han hadde sett hva vi har under. For det ersom regel truse/hipster i pustende bomull..
Mrs. K Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Tråden er ryddet i h. t. Kvinneguidens regler Trille (mod)
Amalie_85 Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Jeg går av og til uten når vi har vært på stranda og sånt. Syns det er godt å få lufta litt jeg før jeg drar på meg trusa igjen. Eller så er det noen sommerdager når jeg vil "leke" med kjæresten min så går jeg uten truse og sier det forsiktig til han når vi er et sted han ikke kan sjekke men bare legge hånden og kjenne at det ikke er noen trusekant der. Er like gøy vær gang
Velvet Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har kyskhetsbelte under skjørtet, det er for at jeg skal holde meg i skinnet.
Gjest Hege Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Hva jeg har under skjørtet når det er sommer og varmt? Tja..si det, du. Pleier å bruke truser jeg, men vi få se i sommer dersom det blir varmt. Luft er bra. Kanskje jeg skulle prøve det litt mer luftige? Bare skjørtene ikke blir for korte. Litt stress dersom det begynner å blåse.
mjau Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 må nok ha ei lita truse. gikk en gang uten, og da kom det en til meg og sa "går du uten truse i dag?" hadde svart lang ugjennomsiktig kjole, men uansett!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå