Gå til innhold

hjelp! alle sammen!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:grine2: skal gifte meg i september, men synes at det er litt for dyrt å kjøpe ny kjole. :grine:

:) har forelsket meg hodestups i en pronovias eller st. patrick kjole som heter carol. :)

har noen sett den, og er det noen som har en brukt til salgs? er det noen gode nettsteder for brukte kjoler (bortsett fra kvinneguiden)?

:sjenert: hva synes dere om kjolen forresten? :sjenert:

lykke til alle kommende bruder!

:klappe: (takknemlig for svar!) :klappe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei Hei! Gratulerer til deg som skal gifte deg! Ei vennine av meg hadde den kjolen, den var berre heilt nydeleg! Det er ikkje så mange av den som er til salgs trur eg, har for det meste sett maggie sottero kjolar....

Inne på dittbryllup.no finns det eit bruktmarked, og på bryllupsweb.no

det var vel dei stadene eg har vore mest inne på.

skal sjølv gifte meg i juni! gledar meg masse!

klem fra anne

Gjest gjesta
Skrevet

jeg har en st.patrick dahir... 10.000,-

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Jeg fant drømmekjolen min på Ebay. Den er skreddersydd til meg og jeg betalte kun kr 240,- for kjolen. For underskjørt, sjal og slør kom alt sammen på kr 1500,- ferdig med porto fra Kina... Kjolen er helt fantastisk og jeg er imponert av både service og stoffet.... Superbillig, og enkelt når man har tilgang på data.... anbefales!!!

Skrevet

:) hei har du prøvd finn.no da..mange fine kjoler der sikkert den du vill ha også.

:klem: Bire

Skrevet

:) Hallo du..har funnet kjolen din på bryllupsweb..gå inn på bruktmarkede der er den til 5500kr..carol..jepp jepp..

lykke til. :klem: Bire

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg ønsker meg en st.patrick kjole som heter colina.

en er kjempefin men har problemer med å finne den.

Ønsker gjerne at dere tar kontakt hvis dere har en hjemme eller om dere ser et sted der man kan få tak i den.

-Benedicte-

email: fjernet

E-postaderssen är borttagen med hänvisning till reglerna

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

E-postadresser (om du vil være tilgjengelig, opprett en profil).

Köp och försäljningsannonser är inte heller tillåtet i forumet men använd gärna KGs bruktmarked

/Furstina (moderator)

Endret av Furstina
  • 2 år senere...
Skrevet

Jeg fant drømmekjolen min på Ebay. Den er skreddersydd til meg og jeg betalte kun kr 240,- for kjolen. For underskjørt, sjal og slør kom alt sammen på kr 1500,- ferdig med porto fra Kina... Kjolen er helt fantastisk og jeg er imponert av både service og stoffet.... Superbillig, og enkelt når man har tilgang på data.... anbefales!!

Har du en link til den du kjøpte den av?

Jeg skal bestille en selv, men hun jeg har kontaktet tar 3000 for bare kjolen.

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg har bestilt kjoler til jentene mine fra www.dhgate.com

selgeren heter love1314, super service, kjolene ble sendt i går , 1 uke etter at jeg sendte bilde og forklaring .

de syr akkuratt det du vil ha. betaler 800 kr for 2 brudepike kjoler inkl frakt, de tar fra kr 200 og oppover.

jeg skal si ifra hva jeg syntes om kjolene så fort jeg får dem. men annbefaler deg å ta en titt hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...