Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Hei jeg har en jente som fyller 7 år i juni. Vi har veldig lyst til å lage en bursdagsferiring ute. Vi har flott terreng rundt oss og kan velge å ha arrangementet enten nede ved sjøen eller oppe ved skogen. Ser for oss å lage til "poster" og dele jentene opp i lag. Har dere noen ideer til hva som kan være gøy å gjøre på postene. (og evt. gøy "premier" til alle?) Tar imot alle tips, linker og ideer for å gjøre dette til en gøy og minneverdig dag for velslejenta. P.S vi har jo god tid til å gjøre forbedredelser så det gjør ingenting om det krever litt av oss voksne.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Mine små pirater elsker å ha skattejakt ute, enten det er sjokoladefyllte gullpenger fra nille som jeg legger strategisk ut, eller som jeg har gjort i bursdagsselskaper, laget en godtepakke innpakket i sølvpapir slik at alle får finne hver sin litt større skatt. Disse skattene legger jeg rundt om i hagen, oppi blomster, trær, bak steiner o.l. Til sommeren har jeg tenkt å ha en litt mer avansert skattejakt, der de må følge spor. Min kan ikke lese enda, så jeg har tenkt å ta foto av forskjelloge steder, skrive ut ett og ett bilde slik at de må gå fra plass til plass, hvor de til slutt finner skatten. Hvis det er barn som har lært å lese, kan du jo lage små gåter / rebuser i stedet for. Mer kommer jeg ikke på i øyeblikket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå