Gå til innhold

Dette fargerike felleskapet beriker oss..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3924976

Ifølge jenta var det alltid sjåføren som bestemte. Han beskrives som russisktalende mann i 40-45-årsaldren. Som medhjelpere hadde han to yngre fargede menn som voktet jentene.

Vi trenger flere innvandrere, hvis vi skal greie å bygge opp landet.

KrF trenger flere som kan sponse de med privatbiler (lurer på hvor pengene kommer fra?)!

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sterke meninger er bra, men så sterke ord er det fint om man lar være å bruke. Lionda - mod.

Hvorfor? Din vinkling.

Det er respektløst overfor jentungene å vinkle en slik sak mot hudfargen og ikke gjerningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet. Lionda - mod.

Hvorfor? Din vinkling.

Det er respektløst overfor jentungene å vinkle en slik sak mot hudfargen og ikke gjerningene!  

Enig enig...... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Slettet.

Hvorfor? Din vinkling.

Så enig med deg der Mazzy

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idéen om å gripe fatt i tragedier som dette og bruke dem i rasehygienisk propaganda, er gammel.

Prinsippene er enkle:

Kjør igang en lettfattelig, enkel, totalt subjektiv kampanje som når de mest innskrenkede i et samfunn. Propagandaen innbefatter en felles fiende som kan ansvarligholdes for diverse kriser som rammer individene i dette samfunnet; som arbeidsledighet, minoritetskonflikter, kulturkonflikter, generasjonskifter, økonomisk og sosial utrygghet.

Voilá; og verden blir igjen enkel å forholde seg til for den som er på lag med "Den Sterke"; den rene rase; det er bare å bli kvitt Den Store Fiende av felleskapet.

Historien har utallige eksempler der det fargerike fellesskap ikke innbefatter jøder, sigøynere, tatere, samer, homofile, funksjonshemmede, sinnslidende med flere. De mest ekstreme tilhengere av rasepropagandaen hevder til og med at forsøk på utrydning av de "urene" aldri har funnet sted.

Sjekk holdningene deres, folkens, også mht. motangrep...

Forøvrig skal de syke og nedrige handlingene som blir beskrevet i artikkelen aldri forsvares under noen som helst omstendighet. Aldri!

Poenget er at de ikke kan forklares med en viss rasetilhørighet, farge eller opprinnelse, eller som et resultat eller konsekvens av det fargerike felleskap. Dessverre for den som har sansen for de enkle forklaringer og løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du sier Vibeke. Jeg vet ikke helt hva Mazzy sa..

Jeg lurer mest på hvorfor slike mennesker klarer i det hele tatt å tenke rase ved slike saker. Dette handler om prostitusjon og pedofili. Dt er jo det man bør reagere på!

Men siden du gjør det til å handle om rase, hva er poenget ditt? Vil du at alle utlendiger skal slutte med kidnappe kvinner og barn til å jobbe som prostituerte? (Fikk ikke helt med om du mener alle utlendinger, siden det her var snakk om russere, som sist jeg sjekket er av ganske hvit farge?) Da bør du kanskje spørre deg om de gjør dette fordi det er noen som har bestilt slike oppdrag. Som lokker med mange penger om de selger sine søstre og døtre. Om du setter deg inn i slike saker, vet du at det er hovedsakelig hvite menn som vil og benytter seg av slike "tjenester", som de kaller det. Etterspørselen kommer fra hvite menn.

Så, hva er det du vil? Sette en stopper for pedofili og prostitusjon? Eller går du inn for at det bare skal være hvite menn fra nordiske land som driver med slikt?

Sett fokuset på der det skal være: at alle som er involvert i slik "industri" er forkastelige.

Og at dette bør bekjempes mye mer enn det blir gjort idag, men vil du det, så bør du ikke stemme FrP eller Høyre etter mitt syn.

Når jeg ser på det jeg selv skriver, så er jeg oppgitt over at vi fortsatt ser på mennesker og slaveri som industri, og at menn som begår voldtekter, mishandling, drap og kidnapping kaller det for tjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt Ola :o

Gå å sett på Ole Ivars beste julelåter og bak pepperkaker istedet for å irritere deg over alskens hele tiden. Tror jeg du hadde hatt godt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Jeg for min del tror ikke at NOEN har godt av å høre på Ole Ivars, det er rett og slett lydforurensing!

Men det var kanskje ikke dét denne tråden handlet om... :kul:

En drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge! Og dårlig musikksmak er dårlig musikksmak...(FY, Thea!)

God jul, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops.

Jeg vet mitt muntlige språk ikke egner seg så godt "på trykk".

Beklager den. Det spontane blir ofte makabert svart på hvitt.

Vel, poenget mitt er det samme, håper vi heretter kan holde oss til saken, og ikke til mine raseriutbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...