Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mann 37
Skrevet

Kalles det utroskap dersom du drømmer om sex med andre damer enn bare partneren din? Ikke gjøre noe med tankene, men bare fantasere! Jeg elsker min kone bare så det er sagt.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Mener du damer i blader og på film, eller bestevenninna til dama di?

For det er jo en betydelig forskjell ;) ..............

Skrevet

Jeg synes ikke at dette er utroskap. Og jeg tror at det er komplett umulig å få noen til å slutte og fantasere. Så lenge det blir med fantasien, synes ikke jeg det er utroskap. Men det er ikke akseptabelt og fantasere om andre når man har sex med konen!

Skrevet

I fantasien er ALT lov!!

Om jeg fantaserer om bestekompisen til sambo..hva gjør vel det?

Og om jeg fantaserer om han mens jeg har sex..spiller det egentlig noen rolle? Det er kun en fantasi. Det er ting man aldri kunne finne på å sette ut i livet, og så lenge man vet dette med seg selv er det ingen grenser som blir tråkket over.

Mine fantasier er mine. Det er ingen som skal bestemme hva jeg skal ha lov til å bruke den til.

Skrevet

Nei det er vel ikke akkurat utroskap, men å fantasere om andre når man har sex.... det blir litt feil.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det kommer vel an på hvor mye du fantaserer. Hvis du tenker mer på nabodama enn på kona, så er det feil.

Skrevet

Nei, det er ikke utroskap.

Gjest Alive
Skrevet

Kos deg med tankene dine du, men sikkert lurt å holde dem for deg selv.

Skrevet
Mener du damer i blader og på film, eller bestevenninna til dama di?

For det er jo en betydelig forskjell  ;) ..............

Enig i dette.

Jeg er litt av den formening at utroskap mange ganger starter i hodet. At man stadig går og tenker på eller fantaserer om en bestemt person feks i nær omgangskrets, på jobben e.l. kan føre til en lavere terskel for hvor langt man vil gå i en gitt siutasjon.

Gjest synseren
Skrevet

Nei det er ikke utroskap, det krydrer bare livet.

Skrevet

Fantasier har vel de aller fleste, og jeg forbeholder meg retten til å fantasere om hvem jeg vil uten at noen skal kalle meg utro av den grunn.

Så lenge det er fantasier som ikke går over til følelser og forvirring over hvem man egentlig vil ha, så syns jeg det er helt naturlig.

Gjest d'Arc
Skrevet

Som det er sagt før her, dette er ikke utroskap.

Men jeg ville blitt "ganske" sur om jeg fant ut at kjæresten min fantaserte om andre enn meg mens vi hadde sex.

Skrevet
Fantasier har vel de aller fleste, og jeg forbeholder meg retten til å fantasere om hvem jeg vil uten at noen skal kalle meg utro av den grunn.

Så lenge det er fantasier som ikke går over til følelser og forvirring over hvem man egentlig vil ha, så syns jeg det er helt naturlig.

Du skrev det så mye bedre enn jeg hadde klart. Jeg er helt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...