Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Huff ja det har du sikkert rett i... Men hvem har spist de opp mon tro?? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Det må bli meg! De røde er best, de gule går an, men de grønne er ekle.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Det må bli meg! De røde er best, de gule går an, men de grønne er ekle. ← Der var synderen. Tøfft gjort at du tør å stå fram med navn og greier
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Jeg tror de lager mest av gule godteri-ting, rett og slett fordi de elsker å pine folk. GRØNT er best.
Gjest Embla s Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Huff ja det har du sikkert rett i... Men hvem har spist de opp mon tro?? :klø: ← Mannen ved sorteringsbåndet kanskje? Har hørt rykter om at han er en sucker for røde vingummier.
Gjest Fantus Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 Jammen, det er jo de gule som er best. Skal vi dele en pose Evelina? Du får de røde og jeg de gule?
Gjest Skya Skrevet 28. mai 2006 #12 Skrevet 28. mai 2006 Synes det er altfor få av de gule jeg. ← For de er jo de beste.
Gjest 1111 Skrevet 28. mai 2006 #13 Skrevet 28. mai 2006 Det er altfor mange av dem; blir alltid sittende igjen med en haug med gule vingummier i skålen min Rødt er best!
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #14 Skrevet 28. mai 2006 Jammen, det er jo de gule som er best. Skal vi dele en pose Evelina? Du får de røde og jeg de gule? ← ' Jaa!! Skal pipe deg neste gang jeg er på danskebåten og du kan godt få alle de gule jeg har igjen i skuffen her
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #15 Skrevet 28. mai 2006 For noen tapere! Klabert at de gule er best! De røde er en slags vingummifaglig Jan Werner; altfor mye av alt.
Tule Skrevet 29. mai 2006 #16 Skrevet 29. mai 2006 Jammen, det er jo de gule som er best. Skal vi dele en pose Evelina? Du får de røde og jeg de gule? ← Hei Det er jeg enig i, har forresten noen røde jeg kunne bytte bort jeg og :grine2: forresten er det malaco eller coop sine vi snakker om her? spiser mest coop sine jeg, liker gult rødt mørkerødt men ikke noe serlig grønt også lakris da det er digg deilig hilsen
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #17 Skrevet 2. juni 2006 Hei Det er jeg enig i, har forresten noen røde jeg kunne bytte bort jeg og :grine2: forresten er det malaco eller coop sine vi snakker om her? spiser mest coop sine jeg, liker gult rødt mørkerødt men ikke noe serlig grønt også lakris da det er digg deilig hilsen ← Vi snakker ekte vare, Bassets så klart!! Og dessuten har jeg funnet ut at de orange er de verste
Tule Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 Vi snakker ekte vare, Bassets så klart!! Og dessuten har jeg funnet ut at de orange er de verste ← Hei Det fant jeg ut for flere år siden jeg men her går det noen ganger i malaco men ellers i coop, di er billigst Har spist egelsk konfekt fra Bassets da alsorts sånn lakris greier, men der er det jo big ben som er den beste hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå