RaGnA Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 Noen zom tror meg?? holdr på å zkivr evntyr....oxo Ja, man får tro zåå lenge man lever! Znipp zapp zute, du er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 18. mars 2002 .........znufz...er hizzt enzoom jeg...er det iingen engler her da??? Litt rAr fortiden zårry hmmmm tror jeg zlo meg zkikkli i heljen jeg....zctiv ock zctøøl ennå!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2002 2 åriel window..... *zctuuper uti de ENORMT TOMME bazzenget, og VENTER PÅ zelzcap* _________________ RaGnA 1212[ Dette Innlegg er endret av: RaGnA den 2002-03-18 20:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mars 2002 ...... zer at d har vært flere engler på bezøk, menz jeg zonva i bazzenget... ingen zom kom på åvekke meg?? Er vizzt blitt litt "utzkrudd av menigeheten" jeg...> Ja zom om jeg aldri har vært det da... HEI! DER!! En zkibakke, *tezter ut mine nye* blanke eknozmurte CARVINGSKI..og zetter UTFOR, MED KORTE znertne zvinger* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolas Skrevet 18. mars 2002 #5 Del Skrevet 18. mars 2002 HEI rAgNa! gøy å treffe på deg igjen! *er innom for å sjekke stemmningen, men ser du er alene...*trøzter RaGnA I will never forget U @lfa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 I'll never forget you either, Nicolas... RaGnA! Hei og hoppzan! Zkriver du eventyr eller ztår du på zki? *ørlitegrann forvirret* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. mars 2002 #7 Del Skrevet 19. mars 2002 Med RaGnAs zimultakapazitet gjør hun nox begge deler Ja? Ztår på ski i bassenget kanzkje, mens hun skriver eventyr OG sender ozz engler noen ord om hva zom får-egår ...jeje.. det er nox zånn det er! Så fint at du har fått din lenge savnede hyrde tilbake, @lfa! Skal dere oxå begynne å klizze? _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-03-19 01:17 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. mars 2002 #8 Del Skrevet 19. mars 2002 Så Levde de lykkelig alle sine dager....D er jo d vi alle håper på da...Den store kjærligheten drømmer vi alle om! Man kan få mareritt av tanken på at ens VIRKELIG STORE KJÆRLIGHET kanskje bor på den andre siden av kloden og bare går rundt og leter etter en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. mars 2002 #9 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg vil også leve lykkelig alle mine dager! Satzer på at jeg har zkutt gulfuglen nå, og lever lykkelig alle mine dager med ham... Oxzå har jeg jo fått tilbake hyrden min her inne attpåtil.... Livet er herlig, dere! Fårezzten, jeg vil være med å ztå på vannzki i bazzenget!!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. mars 2002 #10 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei, kjære engler! Har dere det bra en tirsdags ettermiddag? Ville bare gi dere en diger KLEM, jeg!!! "Änglar - finns dom?" Ja, dom finns! Her er vi, verden!!! Titt-titt!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. mars 2002 #11 Del Skrevet 19. mars 2002 Diger kram til deg också, Væren!!!! Jag forsõker tala lite zvenzka... Min hyrd tykker tãnndaz av det... Jag har en aldeles underbar tirzdagz ettermiddag! Hoppaz du oxzå har det schõnt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei å håååå! Ja, nå zkrivr jeg føljetog, på mitt nye ewentyr oxo carver zki. nedoverbakke zki... og har litt vill og uhemmet zex, m min AnonYme ELsKer har oppfunnet ett nytt zelv : "trippelzelvet" da får du gjort alt du vil gjøre, må gjøre, og gjøre d du egentlig ELZKER å gjøre... OG DET ZAMTIDIG!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. mars 2002 #13 Del Skrevet 20. mars 2002 Oi... Det var zmart RaGnA!!! Tre ting på en gang... Jeg zetter zporenztrex i gang med rydding, avzlapping og vill og gal sex med RL-hyrden min... Alt det på en gang!!! Liker det trippelzelvet, jeg! Hmmm... hva mer kan jeg gjøre???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mars 2002 #14 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg vil ogzå ha trippelzelv! Vazker huzet, kozer med katten og ligger på zofaen og lezer KK zamtidig! Jippi, dette var zempelurt! "Thank you, Thorn!" ....Æh....RaGnA!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 20. mars 2002 #15 Del Skrevet 20. mars 2002 RaGnA, hvor kan man zøpe trippelzelver henne? Zynz det hørez zpennende ut, og tidzbezparende ogzå. ...hvor mye kozter det forrezten?? _________________ -Lille- 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lille den 2002-03-20 20:45 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 20. mars 2002 #16 Del Skrevet 20. mars 2002 Oppz......bare en liten zkriveleif i den forrige meningzytringen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå