Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2006 #21 Skrevet 30. mai 2006 Men hvorfor..? ← For jeg gidder ikke å sitte å vente på en tjeneste
Gjest Gjesta Skrevet 30. mai 2006 #22 Skrevet 30. mai 2006 Jeg hater at folk lar det ringe lenge har jeg ikke tatt telefonen innen fem ring betyr det at jeg enten ikke hører telefonen eller at jeg er for opptatt til å prate. Da gir jeg heller beskjed senere når jeg er å treffe igjen. ← Jeg rekker aldri å ta telefonen så fort.. Er det mobilen så ligger den i veska, i gangen, da kandet ta itt tid å høre den. Før da jeg hadde hustelefon rakk jeg aldri ta den før 6ring, minst.
Gjest Pet Skrevet 30. mai 2006 #23 Skrevet 30. mai 2006 Før da jeg hadde hustelefon rakk jeg aldri ta den før 6ring, minst. ← Hvis man aldri rekker å ta telefonen før 6. ring, bør man flytte telefonen til et mer sentralt sted!
Arkana Skrevet 30. mai 2006 #24 Skrevet 30. mai 2006 Jeg hater at folk lar det ringe lenge har jeg ikke tatt telefonen innen fem ring betyr det at jeg enten ikke hører telefonen eller at jeg er for opptatt til å prate. Da gir jeg heller beskjed senere når jeg er å treffe igjen. ← Hvis man aldri rekker å ta telefonen før 6. ring, bør man flytte telefonen til et mer sentralt sted! ← Helt enig. Synes det er utrolig irriterende med de som lar det ringe i evigheter.
Ugla Skrevet 31. mai 2006 #25 Skrevet 31. mai 2006 Det varierer, ettersom hvem jeg ringer, og hvor viktig det er. I jobbsammenheng ringer jeg en del eldre mennesker. Da lar jeg det ringe ca 1 min, da mange av de er dårlig til bens / har dårlig hørsel. Dersom jeg ringer legen min for å t.d. bestille en legetime, legger jeg på etter 10 - 15 sek. Har de ikke svart innen den tid, da vet jeg at de er opptatt med noe annet, som KAN være mye viktigere enn min henvendelse (og for ikke å sperre for andre viktige tlf.).
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #26 Skrevet 31. mai 2006 Ei jente i klassen min prøver alltid å få meg med ut på revetur jeg vil ikke, så jeg lot henne bare ringe. nøyaktig 3 minutter lot hun det ringe Fy til pes!
Gjest 1111 Skrevet 31. mai 2006 #27 Skrevet 31. mai 2006 Jeg teller ikke hvor lenge jeg ringer, men ringer alltid hva jeg føler er "passe". Syns det er plagsomt at det ringer i evigheter så det holder jeg meg unna, samtidig som jeg må la de jeg ringer til få tid til å plukke opp telefonen, blir derfor en mellomting.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #28 Skrevet 31. mai 2006 Jeg ringer alltid lenge. Det tar tid å finne mobilen nederst i vesken, eller finne ut hvem som hadde den trådløse tlfen sist, eller farmor som bruker en e v i g h e t på å komme seg inn i stuen og ta tlf, selv om hun har trådløs... Ellers irriterer jeg meg grønn over de som ringer 2 ring til meg. Da er det nesten sånn at jeg tror de vil unngå å betale samtalen Jeg legger heller ikke på etter 10 sek når jeg skal bestille time hos legen. Jeg ringer dem i telefontiden deres og jeg blir satt i kø og da holder jeg linjen eller ringer til jeg får svar. Jeg har selv jobbet som sekretær på flere legekontorer og vet av erfaring at de ofte ikke gidder å ta tlf, selv i telefontiden Jeg kom ikke igjennom til legen min i dag, men hvis de ikke tar den i morgen i den tiden da de faktisk skal prioritere pasient telefoner, så får jeg vel gå innom kontoret. Grrrrrrrrr! Har måttet gjøre det flere ganger før da de ikke har tatt tlf og da har de sagt at de er underbemannet og ikke kan ta telefoner.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #29 Skrevet 1. juni 2006 Nå vet alle jeg kjenner at jeg bor i en liten leilighet, så de lar det bare ringe 4-5 ring på hjemmetelefonen. På mobilen, som jeg ofte har på lydløs, kan folk finne på å ringe leenge... Heldigvis vet ikke alle at jeg har hustelefon. Da jeg bodde i et hus med flere etasjer, hendte det at jeg ble irritert pga. folk la på etter ca. åtte ring... Jeg måtte jo fly ned trapper osv. og rakk ikke ta telefonen. De som kjenner meg, vet at jeg slår på lydløs når jeg ikke vil prate. Det vet alle, så det er ikke noen personlig fornærmelse mot noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå