Gjest Gjest_lillelise_* Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 trenger noen fler kaker til bryllupet vårt.. er det ok å spørre forloveren om hun kan bake en kake til oss?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Eller noen gamle tanter, svigerinner, foreldre, svigerforeldre, arbeidskolleger, andre venninder som er bedt i bryllupet
Floja Felíz Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Jeg kommer ikke til å be forloveren min om å bake kake, synes hun har nok oppgaver. Tror jeg ville bedt familiene våre om å bake (tanter, onkel, svigerinner, mamma og svigermor) De kommer nok til å tilby seg å gjøre det uansett.
Gjest liselotta Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jeg kommer ikke til å be forloveren min om å bake kake, synes hun har nok oppgaver. Tror jeg ville bedt familiene våre om å bake (tanter, onkel, svigerinner, mamma og svigermor) De kommer nok til å tilby seg å gjøre det uansett. ← hva slags oppgaver da? min forlover skal kun skrive under papirer å være der for meg.... i tilleg som hun skal ha en liiiiiten tale eller så sakl ikke hun gjøre noen ting ... ikke som jeg vet ihvertfall......
Susan Sto Helit Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 hva slags oppgaver da? min forlover skal kun skrive under papirer å være der for meg.... i tilleg som hun skal ha en liiiiiten tale eller så sakl ikke hun gjøre noen ting ... ikke som jeg vet ihvertfall...... ← Min forlover skal, etter eget ønske, være sammen med meg hos frisøren og dermed også hos sminkøren, før vi reiser sammen til kirken. Kan ikke se at hun har noe bedre tid enn meg til å bake kake. Derfor så blir det i så fall familie eller andre venner som blir bedt om det.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Jeg ville nok heller ikke spurt forlover, men tanter, venner av brudeparet og deres foreldre etc.
MarianneHR Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Jeg ser i grunnen ikke noe problem i spørre forlover om å bake kake. Det kommer helt an på hvilken rolle forloveren har i bryllupet. Våre forlovere var med og pyntet festlokalet fredag ettermiddag, grillfest med foreldrene fredag kveld. Min forlover sov hos mine foreldre sammen med meg natt til lørdag og var med meg til frisøren o.l. lørdag. Så min forlover hadde nok ikke hatt tid til å bake, hvis ikke det var en iskake el.l. som hun kunne lage litt i forveien. I vårt bryllup var det foreldre, tanter, venner av foreldre og foreldre av venner som bakte.
Gjest Uhu Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 trenger noen fler kaker til bryllupet vårt.. er det ok å spørre forloveren om hun kan bake en kake til oss? ← Jeg tror nok du får et mer presist svar av å spørre henne enn oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå