Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Jeg er helt blank når det gjelder hudprodukter. Jeg renser huden med Nivea "refreshing water cleansing gel" og smører den med Olay, begge fra Rema.. Jeg sliter med store tette porer og sensibel hud. Har fet/ blandingshud. Hva burde jeg bruke for porenes del? Noen bedre forslag til ansiksrens(helst bare et trinns) og/ eller krem? Skriv gjerne hvor jeg får kjøpt det og pris Endret fra tørr til fet blandingshud. Endret 24. mai 2006 av Binna
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Tror huden min er ganske lik din. Jeg bestillte meg et reisesett for normal/dry skin fra dermalogica på www.minhud.no til 399,- SYns det er noe av det beste jeg har brukt, 'dagligvare' renser og kremer gjør vondt verre for meg. Er små flasker, men utrolig drøye i bruk. Jeg er inne i min 6 uke nå faktisk!! Og renser ansiktet morgen og kveld..
Gjest kokoos Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Bare et lite tips; du får det samme reisesettet fra Dermalogica til 220 kroner på www.strawberrynet.com Koster ingenting i frakt, det vil si at det er så godt som halv pris. MYE bedre deal!!!
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bruker for tida en krem fra Exuviance som heter Essential Multi-Defense Day Cream, og jeg er veldig fornøyd. Den har litt fruktsyrer i seg, og gjør huden glatt så man ikke trenger peeling, og samtidig har den spf 15, så den beskytter huden godt på dagtid. Jeg har kremen for normal/tørr hud, men den finnes også i en flytende versjon i pumpeflaske for blandet hud. Fås hos hudpleiere, koster rundt 350 kroner. Jeg kommer til å prøve flere produkter fra dette merket. www.neostrata.com (se under "Exuviance")
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Skal sjekke det ut Elphelba. Jeg tok nettopp en liten test på KK sine nettsider, om hvilken type hud jeg har. Da fikk jeg fet blandingshud som svar. Har tatt en mer omfattende test før og kommet ut med tørr blandingshud. Men den har nok blitt fetere i det siste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå