Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Vet non hvem som synger den sangen? Tror den er noe sånt som "hvis jeg fikk være sola di, du skulle aldri fryse..." ???
ashera Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Vet non hvem som synger den sangen? Tror den er noe sånt som "hvis jeg fikk være sola di, du skulle aldri fryse..." ??? ← Randi Hansen. Landeplage på Norsktoppen i ukes- eller månedsvis en gang tidlig på åttitallet, eller sent på søttitallet.
Titti72 Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Randi Hansen. Landeplage på Norsktoppen i ukes- eller månedsvis en gang tidlig på åttitallet, eller sent på søttitallet. ← *løper grøssende ut igjen* Denne husker jeg godt. Fikk kassetten av tanten min. Tror hun angret kjapt på det siden jeg spilte den 24/7 i en hel uke hus henne. Spilte og sang...
Aster Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 ...."vess æ fikk være sola di, og vannet dett, og drømmen din. Vess æ fikk være jenta di." Mimre, mimre
Gjest plutt Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 ...."vess æ fikk være sola di, og vannet dett, og drømmen din. Vess æ fikk være jenta di." Mimre, mimre Skulel gjerne hatt hele teksten til denne. Noen som har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå