Gjest -eline- Skrevet 6. juni 2006 #101 Del Skrevet 6. juni 2006 Du er litt av en vidundersvigerdatter da Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 7. juni 2006 #102 Del Skrevet 7. juni 2006 Takk for oppskrift! Så bra du trives godt på jobben for tida, ingen ting er bedre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #103 Del Skrevet 7. juni 2006 Heisann. Tror jeg klarte å slette pm'n din med adressen din... Vil du sende den på nytt så skal jeg få sendt jakken din i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #104 Del Skrevet 7. juni 2006 *stjeler* oppskrift!! Oi, Bethina gifter seg til helgen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei dere! Bare kjapt innom for å si at vi sliter med nettet hjemme for tiden, så derfor har jeg ikke vært her på en stund.. Men holder telenor det de lover (tja..) så er jeg tilbake til uken! Nå må jeg gå... Heidi: Skal prøve å få sende deg pm i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. juni 2006 #106 Del Skrevet 8. juni 2006 dumme telenor. kanskje jeg skal komme å sparke dem hardtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 8. juni 2006 #107 Del Skrevet 8. juni 2006 *vil ha calla tilbake på nett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. juni 2006 #108 Del Skrevet 9. juni 2006 Innom og koser litt på deg jeg. Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alea Skrevet 9. juni 2006 #109 Del Skrevet 9. juni 2006 Innom for å ønske deg en kjempefin helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #110 Del Skrevet 9. juni 2006 Telenor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. juni 2006 #111 Del Skrevet 9. juni 2006 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. juni 2006 #112 Del Skrevet 9. juni 2006 Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 9. juni 2006 Tuuusen takk for koselig besøk alle sammen! Får forhåpentligvis nytt modem av telenor til uken, så da kommer jeg sterkere tilbake! Ellers er timeplanen ganske full nå..med bryllup i morgen og det hele. Ønsker dere alle en flott helg, og ikke glem meg selv om jeg ikke er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juni 2006 #114 Del Skrevet 9. juni 2006 Kose deg i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. juni 2006 #115 Del Skrevet 9. juni 2006 Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 11. juni 2006 #116 Del Skrevet 11. juni 2006 Glemmer jo ikke deg da, snuppa! Håper du hadde det fint i bryllup i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei dere! Nå er vi på nett igjen! (for nå ihvertfall) Skal straks kjøre av gårde på jobb etter en hektsik helg. Bryllupet på lørdag var veldig velykket. Brudeparet strålte og det var god mat, fine taler, fin musikk og hyggelige folk! Ellers skal det bli godt med en frihelg nå til helgen. Ingen planer og ingen jobbing! Etter det følger en kort jobbeuke, før jeg har 17 dager fri! Hvis alt går etter planen kjører vi nedover til Tyskland for å besøke venner og familie. Skal prøve å hoppe innom dagbøkene deres senere i dag.. Har en del husarbeid som venter også men... Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #118 Del Skrevet 12. juni 2006 Så deilig med 17 dager fri snart!!! Du får gjøre litt husarbeid så kan du kose deg med KG senere i dag med goood samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. juni 2006 #119 Del Skrevet 12. juni 2006 husarbeid ja... det var det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 12. juni 2006 #120 Del Skrevet 12. juni 2006 Oh! Ferie! Er ikke mange dagene igjen på jobb da! Blir sikkert godt med skikkelig fri! Ha en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå