Gå til innhold

Callaboka

Calla

Anbefalte innlegg

Heisann!

Takk for besøk alle sammen! :klem: Har ikke fått vært på nett det siste døgnet..(telenor :frustrert: ) .

I dag har vi vært i Oslo hele dagen. Handlet litt og koset oss på cafe, før vi var på foredrag med John Cleese og deretter stand-up med blant annet Dagfinn Lyngbø, Pernille Sørensen, Atle Antonsen og Johan Golden. Moro!

Så nå er vi slitne og klare for sofaen.. ;)

Kommer sterkere tilbake i morgen. Ha en fin kveld dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isola: Glemte jeg å sende deg pm om navnet mitt...? Bra du fant fram da ihvertfall!!

Mmmm.. Tenk at du glemte å sende meg pm ja.. :fy_fy::grine:

;)

Hørtes ut som en artig dag i går! Foredrag med John Cleese, og så stand-up med den gjengen! Festlig! :rosasmil:

Ha en eitrendes flott onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Var veldig artig på show i går ja! Spiste på arabisk restaurant etterpå, veldig god mat!!

I dag har jeg ikke så store planer. Skal kanskje møte en venninne som er hjemme nå etter ferdige studier i Volda. Ellers er det vareopptelling på jobben i kveld, så jeg må nok svippe innom der også. Helt greit det, mer sosialt enn slitsomt! ;)

Mmmm.. Tenk at du glemte å sende meg pm ja..  :fy_fy:  :grine:

Skal ikke skje igjen snuppa! :klem:

Ellers begynner ting å falle på plass i forhold til svigermors hemmelige 50års-lag på lørdag. Så vidt vi vet aner hun ingenting, så dette blir gøy!

Vi har ryddet litt hos svigerfar, så nå er det plass til langbord både på låven og ute!

Jeg skal lage foccacia, salater og diverse. Blir rundt 45 gjester, så jeg må nok lage en god del! Lasse skal orde en stor gris som vi skal grille.

Jeg har også kjøpt duker, lys osv. og skal pynte opp så fint jeg kan! ;)

Ha en fin dag dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Åh, det er så gøy med surpriseparty!! :hoppe:

Vi lagde jo for svigermor som ble 60 forrige sommer og hun ble fullstendig tatt på sengen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til Heidi og Mart´n!

Svigermor blir nok glad ja! Hun hadde tenkt til å feire den 10.juni, og ble litt lei seg fordi "ingen kunne komme". :ler: Så da blir hun nok veeeldig fornøyd når vi har klart å samle 45 av hennes venner! Til og med noen venner som kommer helt fra Bergen for å feire! :klappe:

Men....ooops..Kom på at jeg har glemt å skrive sang til henne!!

Skrev to sanger til hennes søster, da hun fylte år i høst, så da kan jeg jo ikke være noe dårligere med selveste svigers! :overrasket:

*bestiller litt kreativitet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sorry men jeg finnes ikke kreativ så det blir nok ikke noe kreativitet fra min kant.... :sjenert:

Men hvis du har diktet sanger før så tipper jeg at du får det til igjen. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skrevet en sang til slutt! :tommel:

Nå har jeg vært i byen med et par venninner. Koselig!

Var innom elkjøp og kjøpte ny vaskemaskin også faktisk! Hadde bestemt meg for å kjøpe ny så fort feriepengen kom, så nå er det gjort! Mannen ble litt sinna på meg fordi jeg kjøpte en til 6000 og ikke en som var på salg. Men jeg ville ha en som både var bra, lett å bruke, lavt strømforbruk og plass til mye klær. Og det hadde denne.

Ble litt lei meg da jeg stolt fortalte at jeg hadde kjøpt maskin, og responsen var så negativ.. :sjenert:

Men men, han liker den nok når han får se den.

Nå skal jeg straks på jobben en tur. Ha en fin kveld dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

han blir nok fornøyd når maskinen kommer i hus og han ser hvor fin den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! :klappe: Skrev du sangen så kjapt? Imponerende!

Også så gøy med surprise party for svigermor! :rosasmil:

Tror som Ida, at når han ser maskinen i hus og hvor fin den er - og ikke minst hvor fornøyd du blir når du bruker den - så blir han fornøyd også. ;)

Hva er planene for denne dagen? Håper uansett det blir en fiiiin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har nok rett Ida og Isola.. :klem:

I dag har jeg egentlig nok å gjøre, og en del små ting å huske på.

Slik ser planen ut så langt:

*Trene klokka 10

*rydde og støvsuge hjemme

*sette opp bord og stoler til festen hos svigers

*ordne ferdig bordpynt

*hente en kjole jeg har hengt av

*ordne med henting av vaskemaskin

Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :klem:

Så gøy med surprise-party for svigermor! :hoppe:

Imponert over den ultra-kjappe sangskrivingen din! Jeg har bare skrevet én sånn sang i mitt liv, og den brukte jeg flere måneder på! :ler:

Ha en fin dag! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klem til Ida og LT! :klem:

Det var ikke så vanskelig å skrive sang nei.. Har skrevet et par før, og bruker aldri særlig lang tid. Når jeg først setter i gang kommer det som regel av seg selv! ;)

Har fått gjort litt i dag da:

*Trene klokka 10 :Nikke:

*rydde og støvsuge hjemme :Nikke:

*sette opp bord og stoler til festen hos svigers :riste: (senere i kveld)

*ordne ferdig bordpynt :riste:

*hente en kjole jeg har hengt av :Nikke:

*ordne med henting av vaskemaskin :Nikke:

*vasket bilen :Nikke:

Nå skal jeg sette meg og rulle servietter. Fester bare en enkel sløyfe på som serviettring.

Skal hente mannen på jobb kl.19, før vi drar opp til svigerfar for å sette ut bord og stoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, og god helg til deg også Isola! :klem:

Så var det fredag alt..Friuka har gått så fort!!! :sur:

Jeg får nyte denne helgen ekstra da, for fra og med mandag blir det jobb 10 dager i strekk.

Jeg skal kjøre av sted for å kjøpe røyk snart (jo..jeg skal slutte.. :sjenert: ), så hjem igjen for å lage mat til festen i morgen, så opp til svigerfar å pynte ferdig bordene..

Ha en flott helg alle sammen! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må du slutte å røyke. Fy fy! ;)

10 dager i strekk ja.. det høres litt slitsomt ut det. men det er vel bare slik man må igjennom tenker jeg.

ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...