Gå til innhold

Callaboka


Calla

Anbefalte innlegg

Hallo Calla! :vinke:

Grattis med ny bok og nick..

Ønsker deg og dine en god dag..uten idiotiske kunder :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Kjipt når man er for få folk på jobben ja. Skjønner meg ikke på folk som blir sure og sinte på den stakkars personen som prøver så godt en kan.

Var på Rema 1000 en lørdagskveld for ett par uker siden og da var det tydeligvis kun 2 på jobb og resten var på personalfest. De hadde jo hendene fulle de stakkars folka som jobba der (og de jobber ikke der til vanlig engang) men alikvel så var det noen som kjefta på de som faktisk gjorde så godt de kunne. Some people... :roll:

Sove så godt. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "morgen"!

Takk for besøk! :klem:

Ikke noe gøy med sure kunder nei.. Da vi først begynte fikk vi beskjed om at vi aldri skulle være alene på jobb, det fikk vi ikke lov til. Men når økonomien skal strammes inn, så er det visst lov likevel.. :forvirret: jaja..

Ellers... Vinrommet i kjelleren begynner å komme på plass. Flisene er lagt, og vegger er klare til å males. Vi har beholdt det gamle og litt ujevne preget over murveggene, og bare lagt på puss. Skal male det i en brun-beige rustikk farge, slik at det hele får en litt gammeldags middelhavs-stil. Min kreative mann har kjøpt inn slike lecablokker med fire "hull" i. De skal mures fast og males slik at de går i ett med veggen. Og dermed har vi plass til vinen! (i de hullene). :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey snupp!

Gratla med ny "identitet" og dagbok!!!

..gleder meg allikevel masse til søndag! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg skal besøke det vinrommet ditt en dag jeg,,,

bare fyll det opp med vin først :sjarmor:

Innsparinger på jobb ja..

det er noe dritt

og kundene skønner jo ikke det....

ikke greit det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du er hjertelig velkommen på vinsmaking ida! :sjarmor:

Men jeg har ikke tenkt til å kjøpe spyttebøtte, for å si det sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Høres ut som at dere får en kjempestilig vinkjeller.

Mannen min samler også på vin men det rommet er nok ikke så veldig fancy.....men det duger. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan spy i hagen jeg :sjarmor:

ehhh... kanskje ikke drikke så mye at det trengs nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinkjelleren høres kjempestilig ut! Har ikke noe så fancy, vi.

Snakket med mannen din i dag, jeg. Litt i siste liten med endring av bestilling, men det gikk heldigvis fint :tommelsmil: God service så langt, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "morgen" !

Takk for koselig besøk! :klem:

Vinrommet blir fint ja, men det er ikke såå fanzy da. Det er egentlig "parafin-rommet" vårt, så det er ikke så veldig stort. Tønnene med parafin må fortsatt stå der, men vi skjuler det med med en skillevegg eller et slags oppheng.

Søndagsengel: Bra du er fornøyd med servicen, ellers hadde han fått med meg å gjøre! :ler:

Nå må jeg støvsuge litt her..blir mye støv når mannen holder på i kjelleren.

Ellers er det siste jobbenatt i natt, så har jeg fri!!!!!

I tillegg kommer lønning og feriepenger i morgen, så jeg skal virkelig kose meg!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Heisann snuppa.

Kanskje du vil sende meg mobilnr ditt på pm så sender jeg mitt.

Kjekt å ha hvis det skulle bli noen forsinkelser på veien på søndag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm sendt Heidi! ;)

Deilig med friuke ja! Men typisk nok har det blirr surr med lønningene, slik at jeg ikke får lønn før på mandag.. :frustrert: Jeg som skulle shoppe i dag!!

Jaja, skal til sverige med mamma nå og handle mat ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumme lønning

mangler litt penger selv jeg.. (litt usikker på nøyaktig hvor mye ang hvordan man skal regne det ang at det har vært generell lønnsøkning)

men mellom 300-1000 kr.. og jeg får ikke vite feilen før på mandag.. fordi lønnslipper-- nei, de har jo ikke kommet enda... grr

Kose deg i sverige med mamman din og :hoppe: for friuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med lønning-tull ja..

Men jeg fikk nå handlet litt likevel jeg da.. :sjarmor: Må jo passe på å tømme kontoen slik at det blir plass til lønning på mandag! :ler:

Kjøpte litt kosmetikk, et par klesplagg, sko og masse mat.

Nå har jeg tørket støv, og skal tvinge meg selv til å støvsuge. Er vanvittig trøtt siden jeg bare har sovet tre timer i natt (dvs dag). Kan ikke sove så lenge etter siste nattevakt, ellers blir det vanskelig å snu døgnet igjen.

Ellers gleder jeg meg til kg-grillings på søndag!!!

Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...