Pasha Skrevet 26. mai 2006 #41 Del Skrevet 26. mai 2006 alltid greit å tømme kontoen ja.. slik at det blir plass til mer penger der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. mai 2006 #42 Del Skrevet 27. mai 2006 Kos deg med friuke! Sikkert kjempedeilig nå som du ikke har mer skole å tenke på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 27. mai 2006 Det har du rett i ja Søndagsengel! I dag har jeg nok av planer egentlig.. Skal straks i gang med å lage aioli og tzatziki til i morgen. I tretiden skal vi til mannens bestemor som har bursdag, og i kveld skal vi i bursdag til en venninne. Rekker nok ikke noen dagbok-runde i dag heller. Men ønsker alle en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 27. mai 2006 Nå har jeg laget ferdig maten, tatt meg en dusj og prøvd ut en ny selvbruningskrem. Så fort mannen kommer hjem fra jobb drar vi til bestemoren hans. I gave har vi kjøpt en kattefigur fra en serie hun samler på. Hun har jo alt hun trenger, så da er det kjekt at hun samler på noe! Til trebarnsmoren som vi skal til i kveld har vi kjøpt et fint sjal, og et øyesminke-sett fra clinique. Tenker at hun ikke koster på seg så mye sånt når hun har tre barn å ta vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 28. mai 2006 God morgen! Om ikke lenge drar jeg av sted til Heidi. Håper været er bedre hos henne enn her...øs pøs regn.. Var veldig koselig i bursdag i går, masse god mat og drikke. Kom oss i seng sånn halv 3, så jeg sitter fortsatt og gjesper litt. Gleder meg masse til å møte Heidi og resten av gjengen! God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. mai 2006 #46 Del Skrevet 28. mai 2006 kose deg masse hos heidi i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 28. mai 2006 #47 Del Skrevet 28. mai 2006 ser deg senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. mai 2006 #48 Del Skrevet 28. mai 2006 endelig fikk jeg tatt turen innom her!!! Litt hektisk med tulla i helga se Håper dere fikk kosa dere masse idag da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2006 #49 Del Skrevet 28. mai 2006 Takk for koselig besøk i dag. Er det din jakke som ligger igjen her? Du får sende meg adressen din på PM så kan jeg sende den i posten til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. mai 2006 #50 Del Skrevet 28. mai 2006 Heisann! Håper du kom deg vel hjem! Veldig hyggelig å møte deg i dag, du får kose deg med fri neste uke og så møtes vi kanskje senere en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. mai 2006 #51 Del Skrevet 29. mai 2006 :klø: Skjønte ingenting først, men SÅ gikk det opp et lys! Gratulerer med ny dagbok vennen! Greit å ha litt anonymitet her også ja.. Hørtes ut som om dere hadde det koselig hos Heidi i går, så gøy! :rosasmil: Som jeg har nevnt for andre også, så håper jeg vi kan få til et treff når jeg har kommet hjem også.. Var det ikke kinokveld hos deg med vin fra vinkjelleren? Ha en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 29. mai 2006 #52 Del Skrevet 29. mai 2006 Håper du nyter friuka di uten studier å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 29. mai 2006 #53 Del Skrevet 29. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 29. mai 2006 Takk for besøk dere!! Heidi og LT: Takk for en koselig dag i går! Kjemepehyggelig å treffe dere! Det må vi gjøre igjen ja! --og ja..det er min jakke som ligger igjen hos deg Heidi.. Glemsk som vanlig jeg.. Isola: Glemte jeg å sende deg pm om navnet mitt...? Bra du fant fram da ihvertfall!! Og kino&vinkveld høres bra ut! til Gika, Iss, Markblomsten, Izaria og Ida også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. mai 2006 #55 Del Skrevet 29. mai 2006 Ny prøverdagbok i sikte?...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 29. mai 2006 Ny prøverdagbok i sikte?...................... ← Tja.. vet ikke helt jeg. Skrev jo ikke så mye i den gamle akkurat heller. Får vente litt å se tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 29. mai 2006 #57 Del Skrevet 29. mai 2006 Grattis med ny dagbok og identitet Håper du får en fin friuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mai 2006 #58 Del Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk for koslig hilsen i boka mi!! Kjempe hyggelig å treffes hos Heidi i går. Du hadde visst ikke et hyggelig førstemøte med hjemmestedet til Heidi da men Æsj..stakkar!! Vi treffes sikkert igjen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 29. mai 2006 #59 Del Skrevet 29. mai 2006 Der var du endelig! Har lett etter deg i dag. Må bare få takke enda en gang for akupunktur-tipset. Det ser ut som om det kanskje har funket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. mai 2006 #60 Del Skrevet 30. mai 2006 Håper du koser deg i friuka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå