Samantha Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Kva foundation og concealer likar du best og kvifor? Kva er cirka pris og kor får du kjøpt dei?? Har tenkt å investere i noko skikkelig, men veit ikkje heilt kva eg skal satse på. Så eg lurer rett og slett på kva dine tips er. Har heilt vanlig hud trur eg. Ei kvise i ny og ne, litt tørr hud i ny og ne. Ikkje noko problematisk.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Foundation fra Chanel, og concealer fra YSL, men skal prøve den alle skryter så veldig av her, fra HR eller hva det var. Husker ikke prisen Bruker de fordi de er bra Clinique foundation er også veldig bra, men moro å variere litt
Pimbila Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Jeg bruker Maybelline Foundation Smooth Result. Var best i test på tv2. Synes den er bra. Koster vel rundt 100-lappen. Husker ikke. Som concealer bruker jeg YSL. Veldig bra! Koster 213 på SN.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Foundation: Chanel Vitalumiere (ca 400) og ID mineralfoundation (ca 400) Concealer: YSL Touche Eclat (highlight, ca 300) og Helena Rubinstein Magic Concealer (dekker best, ca 220). Kjøper alt i vanlige parfymerier, unntatt ID som fåes i hudpleiesalong.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Jeg bruker enten Color Clone fra HR eller ID Bare Minerals. Jeg har tørr hud, og takler ikke matte foundationer som er dekkende. Men jeg tror jeg skal prøve Vitalumiere neste gang, for jeg skal snart ut og reise, og har lyst til å kjøpe på tax free, og av en eller annen grunn finnes ikke fargen jeg bruker i Color Clone på tax free. Jeg bruker også Touche Eclat, under øynene, men har lyst til å teste concealeren fra La Prairie. Hvis det skal dekke litt mer, bruker jeg rett og slett bittelitt Cream Finish Foundation fra Kanebo, som er veldig fuktgivende og fin, men altfor dekkende for meg. Jeg har tørr hud.
Gjest Vinga Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Foundation fra Dior. Under 200 kr på Strawberrynet. Har kombinasjonshud. Concealer bruker jeg ikke. Endret 23. mai 2006 av Vinga
Gjest Skya Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har foundation fra Mary Kay, er veldig fornøyde med den. Tror den koster litt i overkant av 200 kr.
Pilar Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Bruker både foundation og concealer fra Bare Escentuals. Bestiller fra essentialdayspa.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Nå for tiden går det i fundation fra Make up store som jeg er veldig fornøyd med også pudder fra Kanebo. Jeg kommer kanskje til å bytte over til et annet merke i fundationen hvis jeg ikke er fornøyd med make up store sin etterhvert eller hvis jeg bare har lyst å prøve noe nytt.
Ginen Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bruker Dream Matte Mousse fra Maybelline. Passe dekkende, og bra til min hud. Men kunne godt tenke meg å prøve ID mineral-ting.
Scheherazade Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bruker 80% BE og 20% av tiden Color Clone fra Helena Rubenstein. Liker begge godt, BE best, men tar litt kortere tid å ta på Color Clonen. Bruker La Prairie under øynene.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bruker enten flytende foundation fra Helena Rubinstein (Color clone) eller pudderfoundation fra Glow Minerals (mineralfoundation). Concealer: Magic concealer fra Rubinstein. Har også den fra YSL, men er ikke like fornøyd med den.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #13 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bruker en fra Lancome jeg fikk anbefalt når jeg handlet. Den er fantastisk! Bruker den hver dag og merker ikke at jeg har den på. Huden føles fresh, og da føler jeg meg fresh også Har prøvd masse av billigmerkene, og etter noen timer kjenner jeg at den tørker ut eller gjør ansiktet fett, da får jeg hetta og må bare få den av.
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #14 Skrevet 24. mai 2006 Concealer: Magic Concealer fra HR. Ganske fornøyd. Foundation: Bruker ikke til vanlig, men er på jakt etter en jeg kan bruke til festlige anledninger
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #15 Skrevet 24. mai 2006 Concealer fra YSL, og foundation med skimmer fra Lancome ( Fluid Ill - etter eller annet ) Sats på dyre produkter, varer mye lenger enn de billige produktene - og ser mye bedre ut på også.
Gjest Chantal Skrevet 24. mai 2006 #16 Skrevet 24. mai 2006 Favoritt-foundation er: * i.d BareMinerals * Helene Rubinstein - Color Clone Jeg bruker ikke concealer under øynene, men bruker på urenheter som kan poppe opp i ny og ne, og favoritten der er Guinot sin. Den dekker bra og det sies at den fjerner urenhetene. Om den virkelig fjerner urenhetene har jeg ikke lagt merke til enda, men den er i hvertfall veldig bra.
Belit Skrevet 25. mai 2006 #17 Skrevet 25. mai 2006 Beste concealer = YSL Lightening Touch ("Touch Eclat") Beste foundation... hm... Kanskje Clinique? Nydelige lette konsistenser og pene farger, mange typer å velge på, og bra pris.
Gjest Solsikke Skrevet 25. mai 2006 #18 Skrevet 25. mai 2006 Dere som bruker YSL Touche Eclat, hvilken farge bruker dere? Ser de har 3 forskjellige. Jeg har veldig lys hud, så da er det vel kanskje best å kjøpe den lyseste?
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2006 #19 Skrevet 25. mai 2006 Dere som bruker YSL Touche Eclat, hvilken farge bruker dere? Ser de har 3 forskjellige. Jeg har veldig lys hud, så da er det vel kanskje best å kjøpe den lyseste? ← Nr 1 og 2 er begge lyse. Forskjellen ligger i undertonen. Nr 1 har rosa undertone, mens nr 2 er gultonet. Jeg har selv nr 2.
Netten Skrevet 25. mai 2006 #20 Skrevet 25. mai 2006 Concealer: Maquicomplete fra Lancôme. Den dekker kjempebra! Foundation: i.d. Bare Minerals og Pure Luxe. Mineralfoundation gir det absolutt beste og mest naturlige resultatet. Ihvertfall på min hud. Jeg har kombinasjonshud med et par kviser i ny og ne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå