Gå til innhold

Hva håper dere forloverene deres stiller opp med?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger vel kanskje ikke utdype spørsmålet mer....?

Jeg håpet min forlover skulle glede seg med meg og engasjerer seg litt i planlegging.

By meg hennes hjelp om det skulle være noe.

Håper jo også jeg får et utdrikkningslag....

Og på selve dagen hjelp med slep og diverse dilldall! :)

Jeg er veldig heldig i valg av forlover....tror hun er mer spent enn meg! :icon_lol:

Hun er hjelpsom, oppriktig i alt hun gjør og bare veldig skjønn!

Endret av Lykketrollet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer ingenting annet enn at hun er med på vielsen og signerer papirene.

Skrevet

Det er nok ikke representativt, Nigo-San, men de to punkta der er faktisk det eneste vi kan forvente av en forlover.

Alt annet er å betrakte som ekstraservice og bør belønnes med evig takknemlighet.

Gjest gjest1
Skrevet

Tror hun jeg skal være forlover for forventer en god del...

to utdrikningslag, ett her hjemme, og ett når vi kommer til Afrika

Diverse bryllupsplanlegging

Dansekurs

Bridesmaid dresses...

Men jeg håper virkelig at dersom jeg "tvinges" med på danseskole og skal tres på en ikke selvvalgt kjole at hun betaler gildet? Jeg kan ikke helt forestille meg at jeg selv ville valgt å kjøpe en "alveaktig kjole" dersom jeg kunne velge selv ;)

Skrevet

Jeg forventer at hun stiller opp på dagen og signerer nødvendige papirer.

Ellers HÅPER jeg:

- at hun gleder seg litt med meg (noe jeg vet hun gjør).

- at hun kan hjelpe meg på med kjole og styr på dagen.

- at hun blir med til frisør/sminke på dagen og har det moro sammen m meg

Og det var vel det.....

Skrevet

Er helt enige med dere i at alt man kan forvente er at de dukker opp og skriver under.

Men hva håper dere på da?

Ingen som ønsker seg et utdrikkningslag? :)

Det er lov å ønske og håpe...

Gjest LilSweetie
Skrevet

Da jeg var forlover arrangerte jeg utdrikkingslag og hjalp til med forskjellige ting dagen før og på selve dagen. Var ikke så mye med på bryllupsplanleggingen utover det, men hadde gjort det hvis jeg hadde blitt spurt.

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke noe utdrikkingslag og heller ingen tale under bryllupet.

Min forlover har likevel spurt om hun ikke kan få arrangere utdrikkingslag og holde tale. Jeg syns det er kjempe koselig at hun vil ordne disse tingene.......kanskje extra koseilg fordi jeg har sagt at hun slettes ikke behøver gjøre noenting.

Kom på en ting...jeg syns det var kjempe koselig at hun ville bli m å prøve brudekjoler og at hun skal være med når THE DRESS skal prøves for siste gang noen uker før bryllupet :)

Skrevet

Forventer at hun signerer papirene, og det har hun forsåvidt gjort.

Hadde nok litt forventninger om at hun er litt mer med på den store dagen, og hjelper til med klær o.l. (Men jeg tror hun også synes det er greit, så det ordner seg nok.)

Ellers har hun vært langt mer involvert enn jeg forventet!

Setter pris på om hun klarer å lage en liten "veninnedag" før bryllupet, men det er ikke noe krav!

Tale har jeg sagt hun ikke trenger å holde, for da ville hun ikke stilt opp. Og det var langt viktigere for meg at hun ville være forloveren min, enn at hun skulle holde tale!

Skrevet

Min forlover er også veldig spent;-) Like mye som meg tror jeg.

Forventer vel kun litt ekte engasjement, glede og støtte. Utrdikning har jeg fått, og lørdag er den store dagen;-)

Så der forventer jeg en "hønemor" som hjelper meg å passe på kjolen etc. MEN huns skal jo ikke stå på pinne, meningen er jo at vi skal ha det gøy SAMMEN;-) Så utpåkvelden må jeg sikkert si henne opp, hehehe. Hvist ikke er jeg redd hun kommer til å følge meg over alt;-)

Men jeg mener ikke hun skal stille opp på alt, hun har selv mye å gjøre fram til dagen så det får jo være grenser.

Gjest Morgenfugl
Skrevet

Selv hadde jeg to ønsker til min forlover: 1) Møt opp 2) Skriv under.

Men jeg regner ikke med at det er representativt :ler:

Samme her!

Og heldigvis har jeg venner med mer klasse enn at de arrangerer utdrikkingslag.

Jeg har vært russ en gang i livet, trenger ikke en ny sjanse.. :P

Gjest Gjest
Skrevet

Hei jenter! Når dere sier signere nødvendige papirer, mener dere da forlovererklæring?? Jeg har vært forlover selv, og har gjort det som ønskes av meg :) Men jeg har kun signert på et skjema... skulle det være flere??

Skrevet
Hei jenter! Når dere sier signere nødvendige papirer, mener dere da forlovererklæring?? Jeg har vært forlover selv, og har gjort det som ønskes av meg :) Men jeg har kun signert på et skjema... skulle det være flere??

Neida, det er kun det ene.

Skrevet
Samme her!

Og heldigvis har jeg venner med mer klasse enn at de arrangerer utdrikkingslag.

Jeg har vært russ en gang i livet, trenger ikke en ny sjanse.. :P

For en utrolig teit kommentar :ler:

Det er ikke alle som har utDRITingslag da.

Jeg har som sagt bedt om å slippe utdrikkingslag men vet at min forlover vil arrangere likevel. Men det blir en tur ut m venninder eller middag eller noe sånt. En koselig kveld med venner...ikke noen flatfyll og utdriting.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er av dem som kun forventer at hun signerer papirene og er med under vielsen. Forstår det godt at det ikke er såå interessant for alle andre med all planleggingen, en kan være gode venner likevel! Men så er heller ikke bryllupet det største i livet mitt, kommer nok aldri til å bli en bridezilla. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Tale har jeg sagt hun ikke trenger å holde, for da ville hun ikke stilt opp. Og det var langt viktigere for meg at hun ville være forloveren min, enn at hun skulle holde tale!

Helt enig! Naboen til foreldrene mine valgte en annen enn bestekameraten som forlover fordi bestekameraten ikke tør å holde tale :klø: Det høres forferdelig snodig ut

Skrevet

Den gangen jeg eventuelt skal gifte meg så håper jeg at forloveren min vil være med på kjoleprøving, arrangere utdrikkingslag og hjelpe meg litt med kjolen på selve dagen. Om hun har lyst til å holde tale så er det også bare positivt, men absolutt ikke noe hun må.

Skrevet

Jeg er forlover til søsteren min som gifter seg om en snau måned. Jeg skal ordne hår og sminke, både for henne og for meg selv.Skal også gi henne en koselig dag med gode venninner et par uker før bryllupet som skal starte med et par timers massasje, aromaterapi og ansiktsbehandling. Deretter skal vi ha en koselig piknikk og til slutt en tur ut på byen. Tror hun blir fornøyd ;) Hadde jeg blitt iallfall.

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke jeg forventer så mye; så klart; det formelle med papirer etc. Ingen forventninger om et utdrikningslag heller, men synes ikke det er koselig når hun ikke engasjerer seg i bryllupet i det hele tatt. Virker rett og slett ikke interessert. Hun er overhodet ikke misunnelig, bare bryr seg liksom ikke. Det er forsåvidt greit nok selv om vi har vært gode venner i mange mange år. Det jeg derimot blir litt skuffet over er at hun plutselig ber meg finne noen andre til å ordne utdrikningslag fordi hun ikke har tid eller penger. Hun bor riktignok et stykke unna meg; men hun har tross alt visst om sin rolle i et års tid. Og vi har vært sammen flere ganger i løpet av den tiden, så om man hadde planlagt litt bedre hadde det verken kostet ekstra penger med reisen eller tid. Jeg hadde selvsagt ingen planer om å arrangere et utdrikningslag for meg selv, og jeg følte meg veldig heldig som hadde andre venninner som satt igang uten at jeg visste noe. Og det ble et kjempekoselig utdrikningslag som jeg aldri ville vært foruten! Jeg er utrolig takknemlig til disse venninnene mine, men synes det var litt trist at forloveren min ikke var der... Noen som forsto hva jeg mente, eller ble det kanskje bare rot.. vel vel; jeg hadde iallfall i utgangspunktet ikke forventet så mye, men når det kom til stykket hadde jeg kanskje det likevel...?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes egentlig ikke jeg forventer så mye; så klart; det formelle med papirer etc. Ingen forventninger om et utdrikningslag heller, men synes ikke det er koselig når hun ikke engasjerer seg i bryllupet i det hele tatt. Virker rett og slett ikke interessert. Hun er overhodet ikke misunnelig, bare bryr seg liksom ikke. Det er forsåvidt greit nok selv om vi har vært gode venner i mange mange år. Det jeg derimot blir litt skuffet over er at hun plutselig ber meg finne noen andre til å ordne utdrikningslag fordi hun ikke har tid eller penger. Hun bor riktignok et stykke unna meg; men hun har tross alt visst om sin rolle i et års tid. Og vi har vært sammen flere ganger i løpet av den tiden, så om man hadde planlagt litt bedre hadde det verken kostet ekstra penger med reisen eller tid. Jeg hadde selvsagt ingen planer om å arrangere et utdrikningslag for meg selv, og jeg følte meg veldig heldig som hadde andre venninner som satt igang uten at jeg visste noe. Og det ble et kjempekoselig utdrikningslag som jeg aldri ville vært foruten! Jeg er utrolig takknemlig til disse venninnene mine, men synes det var litt trist at forloveren min ikke var der... Noen som forsto hva jeg mente, eller ble det kanskje bare rot.. vel vel; jeg hadde iallfall i utgangspunktet ikke forventet så mye, men når det kom til stykket hadde jeg kanskje det likevel...?

hei..

skjønner deg veldig godt jeg.....

har selv valgt en forlvoer som ble veldig glad når hun ble spurt. men etter det har det liksom vært.. jeg vet ikke hva jeg skla si i talen min. for jeg kjenner deg ikke sååå godt....

ble utrolig skuffa da jeg.....

lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...